Bekijk de volledige versie : Mijn profiel
Nu ik Kaatje (en mezelf) vandaag verwend heb met een mooie pookknop en een uitlaatsierstuk, wil ik dat natuurlijk in mijn profiel hebben staan. Maar ik zie bij het wijzigen van mijn profiel die optie van aangebrachte aanpassingen niet meer staan! Hoe kan ik die nu toch aanpassen?
Die pookknop is trouwens in de keur "gunmetal" en das precies de kleur van mijn dashboard en radio! (blauwig) Foto's stuur ik wel weer op!
Groet'n Eef
MvdWesten
18-06-2003, 18:03
Hey Eef, als je je foto's plus aanpassingen naar de crew stuurt dan word het zo voor je veranderd. (Mark is ook crew). Je kan ze mailen naar mvdwesten@hotmail.com
Grtjs MR
in de ledenlijst staan alle crewleden.gewoon sturen en dan komt het oke
groeten joeri( :silly: ook crew)
MvdWesten
18-06-2003, 18:10
De aanpassingen zijn al gedaan, nu de foto's nog!
De crewmembers zijn:
Tamara --> tamara@ka-club.com
Joeri --> joeriwiggers@planet.nl
Stefan --> xipe74@hotmail.com
Mark --> mvdwesten@hotmail.com
Grtjs MR
Rara welke reclame doe ik na:
"Tis al geregeld" ;)
Sorry, maar deze zin komt toch een beetje raar over als je m voor het eerst leest (vooral hetgene tussen haakjes) :roll: :
Nu ik Kaatje (en mezelf) vandaag verwend heb met een mooie pookknop en een uitlaatsierstuk... 8O
Ik weet t, ik moet me schamen :oops: maar kon het niet laten
:wink:
Greetz,
Martijn.
Whoehahahaha :lol:
okee dan, in de herkansing:
"nu ik vandaag een pookknop en een uitlaatsierstuk heb gekocht waar ik erg blij mee ben, en die Kaatje mooi zullen staan"
Zo beter? :wink:
Groet'n Eef
en bedankt voor het snelle plaatsen van de foto's!
Sorry, maar deze zin komt toch een beetje raar over als je m voor het eerst leest (vooral hetgene tussen haakjes) :roll: :
Nu ik Kaatje (en mezelf) vandaag verwend heb met een mooie pookknop en een uitlaatsierstuk... 8O
Ik weet t, ik moet me schamen :oops: maar kon het niet laten
:wink:
Greetz,
Martijn.
Hahahahahaha! :silly:
Sorry, maar deze zin komt toch een beetje raar over als je m voor het eerst leest (vooral hetgene tussen haakjes) :
Quote:
Nu ik Kaatje (en mezelf) vandaag verwend heb met een mooie pookknop en een uitlaatsierstuk...
Ik weet t, ik moet me schamen maar kon het niet laten
Greetz,
Martijn.
huuuuuuuuh kep hem
hahahahahaahahahahahahahaahahahahahahahaah
buikpijn :grab: :silly:
joeri
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.