Bekijk de volledige versie : hallootjes
hallo! ik ben helemaal in de wolken, want morgen ga ik mijn eerste auto kopen! en wel meteen een ford ka! het kan niet stuk.
het owrd een hele mooie donker paarse belladonna en we noemen haar milKA :lol: !
ik vind het erg stoer dan er gewoon een ka club bestaat, du sik denk dat ik vaak te vinden ben hier!
see ya!
Wat leuk, nog een milKA! :D Welkom bij de club van de Ka-gekken!!
We hopen je een keer te kunnen verwelkomen op een meeting.
Enneh...veel geluk met je nieuwe aanwinst, maar dat spreekt voor zich. :D :D
Greetz,
Martijn.
Hallo Gridje! Welkom bij de club en we hopen je inderdaad vaak te zullen zien :)
ERG leuk om weer iemand er bij te hebben die (als het goed is)vrij actief op het het forum te zien is.Dus WELKOM!!!!!
Groet,
Rob.
ik heb nog even gekeken wie er nog meer deze nickname gebruikt (milka) maar die van ons is niet helemaal milka kleur hij is donkerpaars......ahhhh ik kan niet wachten. het vervelende is alleen dat ik niet weet hoe hij er verder uitziet (of ie in goede staat is) mn vriend heeft hem wel gezien, maar ja.... :wink:
nou ik ga maar gauw slapen! morgen om 10 uur is het zover!!!
droom zacht :angel: :angel:
joeri
Gefeliciteerd met het vinden van de club van je leven!
Haha... gewoon een stel gekken met dezelfde auto... altijd lachen!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!we zijn de gelukkige bezitters van een kaatje!!!!! :D
ik zit hier gewoon trillend achter het toetsenbord!
uiteindelijk is het toch niet de paarse geworden, maar een blauwe metallic. die hadden we als eerste op het oog. ze is uit 97 en ziet er picobello uit, geen krasje of schaafje te vinden. met airco!
we zijn helemaal happy!
de paarse is eigenlijk een zielig verhaal. we gingen een proefrit maken en zagen dat ie helemaal was uitgeleefd aan de binnenkant, overal krassen die helemaal wit waren en brandplekken van sigaretten. een ka heeft ook gevoel!!! :x
maar nu hebben we er eentje die gewoon toppie is!!
nog even een dikke week wachten en 15 juli is ie hier eindelijk!
van harte en veel veilige kilometers en veel klets uren op het forum
joeri
Gefeliciteerd!
:multi: :multi: :multi: :multi:
Wel zielig van die paarse :puppydogeyes:
ja zucht....nog 6 nachtjes. in de tussentijd zijn we er wel uit wat we met de radio casette doen die er in zit...die mag er mooi in blijven. want een vriend van ons heeft ons geadviseerd een i-pod te kopen, die heeft dan een fm zender. als je die zender op je radio opzoekt, kan je alles afdraaien wat je maar wilt en het is nog veeeeel makkelijker dan een cd wisselaa :bday: r!!
Catootje
23-07-2003, 11:28
Hoi hoi!
Gefeliciteerd joh, leuk!
Hhahhaha, ik zit net even op de site te kijken..Inderdaad een stelletje gekken bij elkaar!
Ik moest aan mijn vader denken. Toen hij voor het eerst de KA zag rijden barstte ie echt spontaan in lachen uit. 8O :D
Hij dacht echt dat het een grap was ofzo.
Ik ken de goeie man door en door, dus ik zag het helemaal voor me, lachen!
Nu is ie ook helemaal weg van mijn autootje!!
Doei!
Catootje
Catootje
23-07-2003, 11:31
PS, wat naar om te horen dat die paarse helemaal was afgeracht!!! :evil:
LEVENSLANG voor die eigenaar! Gerechtigheid! :twisted:
hihihihi, groetjes!
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.