dominic
23-08-2007, 19:23
Waar is de tijd naar toe dat ik hier men 1st topic opende met de vraag "streetka kopen of niet" KOPEN dus ;-) .
Maar de wagen heeft nu 30.000km en wat vind ik nu eerlijk van de wagen
Look :
Kwa uitzicht is zij speciaal altijd beziens en prachtige wagen.
Prijs:
Ik ben zeer blij dat ik voor deze wagen geen 20.500 euro's heb neergelegd want dat vind ik hem nu niet waard waarom ? ...
Motor:
Voor een 1600 vind ik dat hij zeer veel toeren maakt op de snelweg (richting zee ofzo)
Problemen:
Jaja er zijn al problemen en de wagen heeft nog maar 30.000km op 25.000km waren de bougie kabels en bougies + bobijn (of hoe schrijf je da ;-) ) al defect kostprijs 850€ , nu op 30.000km beginnen achteraan de rempompjes te lekken wat eigenlijk toch vroeg is vindt ik , kostprijs weet ik nog niet want moet binnen 2 weken pas binnen .
Slot:
Gelukkig word de wagen gebruikt voor het plezier dus als 2de wagen.
Zou ik hem weer kopen hmmm jahoor want is en blijft iets speciaals en zeldzaam.Maar een andere Ford zou ik nu niet meer kopen in de toekomst.
Mijn vertrouwen is een beetje weg in de kwaliteit van de onderdelen.
Maar de wagen heeft nu 30.000km en wat vind ik nu eerlijk van de wagen
Look :
Kwa uitzicht is zij speciaal altijd beziens en prachtige wagen.
Prijs:
Ik ben zeer blij dat ik voor deze wagen geen 20.500 euro's heb neergelegd want dat vind ik hem nu niet waard waarom ? ...
Motor:
Voor een 1600 vind ik dat hij zeer veel toeren maakt op de snelweg (richting zee ofzo)
Problemen:
Jaja er zijn al problemen en de wagen heeft nog maar 30.000km op 25.000km waren de bougie kabels en bougies + bobijn (of hoe schrijf je da ;-) ) al defect kostprijs 850€ , nu op 30.000km beginnen achteraan de rempompjes te lekken wat eigenlijk toch vroeg is vindt ik , kostprijs weet ik nog niet want moet binnen 2 weken pas binnen .
Slot:
Gelukkig word de wagen gebruikt voor het plezier dus als 2de wagen.
Zou ik hem weer kopen hmmm jahoor want is en blijft iets speciaals en zeldzaam.Maar een andere Ford zou ik nu niet meer kopen in de toekomst.
Mijn vertrouwen is een beetje weg in de kwaliteit van de onderdelen.