Bekijk de volledige versie : Streetka-achterruit gaat achteruit
Mijn achterruit is niet meer zo super .Kan ik die er zelf uithalen(ritsen) en vervangen? Zijn ze nog te koop?Wie heeft nog een mooie voor hoeveel?
B.V.D René S.:confused:
geen ervaring mee maar volgens mij zou je dat gewoon even moeten navragen bij de Ford
Mijn achterruit is niet meer zo super .Kan ik die er zelf uithalen(ritsen) en vervangen? Zijn ze nog te koop?Wie heeft nog een mooie voor hoeveel?Het plastic raampje is er NIET uit te ritsen! Het is normaal dat het raampje na verloop van tijd troebel wordt. Dit is echter weer helder te krijgen door bij een speciaalzaak, een polijstmiddel voor plastic raampjes (cabriolet) te kopen. Als je het raampje wil vervangen, moet je de hele softtop vervangen. Dure aangelegenheid.
Als je het raampje wil vervangen, moet je de hele softtop vervangen. Dure aangelegenheid.
Lijkt mij ook. Misschien dat een tentenmaker er een nieuw raampje in kan maken maar de oplossing van het oppoetsen lijkt me een beter plan
Reuze bedankt voor de tip ,ik dacht echt een soort van rits te hebben gezien maar ïn my dreams i think.:confused: Wanneer of zijn er wel eens meetings van street ka's?
bij de laatste meeting van de Ka club hadden we volgens mij 4 streetKa erbij dat was al een hele opkomst
Sorry ben nieuw met dit medium dus ik denk nog steeds dat het een soort e-mail is en reageer dan ook pas een dag later.
Reuze bedankt voor de tip ,ik dacht echt een soort van rits te hebben gezien maar ïn my dreams i think.:confused: Wanneer of zijn er wel eens meetings van street ka's?Er zit ook een rits, maar in tegenstelling tot een broek of jas, is de rits aan het ruitje niet bedoeld om los te maken.
StraatKAtje
25-10-2007, 00:39
Er is een bedrijf wat window polish verkoopt. Ik heb er geen ervaring mee maar allicht te proberen.
Succes.
http://www.bellocabrio.nl/producten
waar is die rits dan voor?(A)
waar is die rits dan voor?(A)Moet je dat even navragen, als je het zograag wil weten :D
dacht misschien weet de street ka kenner het(A)
dacht misschien weet de street ka kenner het(A)Hoef niet alles te weten... maar leuk dat daar wel vanuit gegaan wordt :D
Hoef niet alles te weten... maar leuk dat daar wel vanuit gegaan wordt :D
wat een beetje interesant lullen al niet kan opleveren ;)
ivo_gismo
27-10-2007, 21:08
waar is die rits dan voor?(A)
om in het verkeer te ritsen :D
StraatKAtje
28-10-2007, 23:56
Mijn zoon en schoondochter hebben ook een cabrio, waar het ruitje van kapot ging, maar als er iets mis is met het ruitje moet je echt de hele kap vervangen. Ik kan je dus ook geen oplossing bieden voor de rits.
ivo_gismo
29-10-2007, 14:21
heb ze sterker gehoord:P
was te proberen :D
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.