Bekijk de volledige versie : hallo ka liefhebbers ,ff voorstellen
he hallo allemaal
ik ben arjen uit zoetermeer en wil heel graag lid worden van de ka-club
heb mezelf ingeschreven maar mijn wacht woord en gebruikers naam niet onthouden haha stom he :cry:
vond een ka altijd al tof omdat een maatje er een gekocht had ,zo een mooie licht blauwe met zo een lief ingebouwd radoitje van de ka echt een
stoer autootje.
ging zaterdag voor de grap ff kijken bij de ford in delft ,omdat mijn suzuki swift kuren vertoonde en er niet tevreden over ben,en omdat ik din de sportka wilden rijden.
ja fout dus 8O heb hem nog gekocht ook :lol: echt helemaal tegek
kan niet wachten om hem te berijden en me snel te mengen tussen al jullie ka rijders bij een meeting ,lijkt me helemaal te gek.
verder vind ik het leuk om een beetje te gamen op de pc.
ben mijn flat nog aan het verbouwen en ben gek op muziek vooral lekker hard hihi.
kijk anders verder op mijn cu2 www.cu2.nl/xxxarxxx
nou ja nu verder wachten op mijn sportka en dan mag ik toch wel mee met jullie ?hihi :oops:
veel ka plezier aan iedereen en misschien tot meeting
groeten van arjen uit dat mooie zoetermeer (onder de rook van denhaag) :multi:
Welkom! In Zoetermeer had ik altijd rijles :)
zozo in zoetermeer auto rijden hoe komt dat zo als je uit alkmaar komt?
ben zelf 1x in alkmaar geweest, om een nieuwe vestiging te openen
van laman alkmaar waar ik toen werkte maar dan in zoetermeer hihi
vraagje trouwens : :?: ik heb mezelf wel aangemeld maar hoor daar niets van en kan dus ook niet inloggen op de ka-club site
nou ja we zien en horen het wel
ik ben een beetje ongeduldig omdat ik over enthousiast ben hahaha :lol:
groeten van hier :smilecolros: [/img]
Welkom. En gefeliciteerd met de aankoop van je SportKa! En misschien tot ziens op een van onze meetings.
greetz,
Martijn.
Captain-America
12-02-2004, 16:07
Goedemiddag Arjen,
Welkom in ons midden en van harte gefeliciflapstaart met je mooie nieuwe aanwinst. Dat je veel veilige plezierige en gelukkige km mag beleven met je SportKa en in ons midden.
Mazzeltov;
Ralph
BTW; ben je ook aanwezig bij onze a.s. meeting zondag 22 februari?
he luitjes ff een vraagje :cool: die meeting ,maar waar is hij :multi: :multi: :multi: l22 february
mzzzl
Captain-America
12-02-2004, 16:41
Goedesmiddags Arjen,
Long time no speak;)
he luitjes ff een vraagje :cool: die meeting ,maar waar is hij :multi: :multi: :multi: l22 february
mzzzl
Te Naarden (vesting).
Mazzeltov;
Ralph
Ha Arjen,
Nogmaals welkom.
En wellicht tot ziens op de 22e.
Gefeliciteerd en welkom bij de club!!!!
Ha Arjen,
heb je inschrijving gevonden! Ga hem er zo snel mogelijk op zetten :)
MvdWesten
12-02-2004, 23:24
De meeting die de 22ste word gehouden is in Naarden, hopelijk ben je er dan al bij... is altijd gezellig! Welkom bij de club en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Grtjs MR
:multi: :multi: :multi: :multi: YES vanavond krabel zetten voor de KA :multi: :multi: :smilecolros: :thumbup: :onfire: ZO BLIJ BEN IK
Kamiklaasie
13-02-2004, 20:10
he Arjen
ik had je al gefeliciteerd maar doe het ook nog ff hier in het officiele Ka forum :P
Ik ben blij dat ik niet meer de enige ben hier met een sportKa. Je hebt een goede keuze gemaakt en je zal echt geen spijt krijgen.
Vandaag had ik wel een wat vervelend dingetje met de sportKa, maar dat was iets wat je met elke auto kan hebben. Ik was ff naar de bouwmarkt geweest en stap zoals altijd vrolijk in de auto. Wil net de sleutel in het contact steken en dat ding begint me daar een partij te loeien :crazyeyes: dus ik meteen op alle knoppies drukken die mijn sleutel rijk is maar niets hielp :shocked!: :? Ik keek op mijn klokje en zag dat ik nog 15 minuten had voor de Ford dealer dicht ging, dus ben met loeiende sirene en knipperende lampen naar de dealer gevlogen (hoop niet dat ze stonden de flitsen want 180 waar je 80 mag is iets te snel geloof ik) Daar aangekomen reageerden ze zo: He.........je alarm staat aan....... pffffffff dat had ik ook door :roll: Ford is zo leuk geweest de sirene naast de bestuurder te monteren. Toen hebben ze wat aan de schakelaar onder de motorkap staan rommelen en was hij eindelijk uit. :P
Maarja net wat ik zeg, dit kan met elke auto gebeuren. Welkom bij de club en we zien mekaar vast wel op één van de meetings. Helaas niet de aankomende meeting want dan moet ik een belangrijke wedstrijd rijden.
groeten Klaas
8O slik!!!! staat mij nog wat tewachten dan hahahaha nee hoor komt best wel goed denk ik :mrgreen:
maar ben er ook heel blij mee ,alleen hoop ik echt dat hij klaar is deze week .
moet toch lukken moesten alleen als xtra die 6006 wisselaar er inzetten maar dat is zo gebeurt :?
nou ja we zien wel dan kom ik gewoon met de swift hihi :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :2gunfire:
bedank trouwens iedereen voor het warm ontvangst :cool:
cu op meeting
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.