Bekijk de volledige versie : leuke opknapper (eens een keer geen Ford)
was eens aan het kijken voor wat onderdelen en kwam per toeval deze tegen:
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=258535&from=0
misschien een leuke auto voor iemand die wil upgraden vanaf de Ka...
ivo_gismo
26-09-2007, 12:44
en dan nog die prijs durven te vragen :|
was eens aan het kijken voor wat onderdelen en kwam per toeval deze tegen:
http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=258535&from=0
misschien een leuke auto voor iemand die wil upgraden vanaf de Ka...Oef, lekkere V6 achter je kont... 28.000 kilometertjes maar! Helaas maar 2 persoons, dus gaat niet :D
en dan nog die prijs durven te vragen :|
je bedoelt maar te vragen...
Het is echt geen geld voor deze auto. Er is ook alleen een beetje lakschade verders kan je er gewoon mee rijden. Nieuw bumpertje erop, schermpje laten uitdeuken en spuiten...klaar
Oef, lekkere V6 achter je kont... 28.000 kilometertjes maar! Helaas maar 2 persoons, dus gaat niet :D
StreetKa heeft er toch ook maar twee? ;)
StreetKa heeft er toch ook maar twee? ;)En dus valt de mogelijkheid af om nog een tweede auto te nemen met 2 stoelen (zonder bank) ;) Er moet ook een gezinsauto zijn hè...
En dus valt de mogelijkheid af om nog een tweede auto te nemen met 2 stoelen (zonder bank) ;) Er moet ook een gezinsauto zijn hè...
Was jullie dochter niet ondertussen een jaartje of 16...dus...tijd om op eigen benen te staan...:D :D :D
plek zat voor boodschappen trouwens ;)
mr|repel
26-09-2007, 15:30
Het is inderdaad geen geld, mooi dingetje !
Het is inderdaad geen geld, mooi dingetje !
leuke opvolger voor de Ka zou ik zeggen...
mr|repel
26-09-2007, 20:16
hahaha :D , eerst afwachten wat dit allemaal gaat geven....
hm wel hele mooie auto maar wie zegt dat er niet meer mee mis is....
gaaf bakkie hoor en lekker snel :)
chermpje laten uitdeuken en spuiten
Eeeuuuhh....probleem is dat deze grotendeels van kunststof is gemaakt.
Maar verder is het een dikke auto voor niet veel geld.
plek zat voor boodschappen trouwens
Daar waar je bij een normale Clio de boodschappen kwijt kunt, zit bij deze Clio de motor.Blijft weinig ruimte over kan ik je vertellen.
Daar waar je bij een normale Clio de boodschappen kwijt kunt, zit bij deze Clio de motor.Blijft weinig ruimte over kan ik je vertellen.
Exactly...
Oef, lekkere V6 achter je kont...
is dat niet een hele mooie plank om je kratjes bovenop te zetten dan?
is dat niet een hele mooie plank om je kratjes bovenop te zetten dan?http://www.autoweek.nl/images/800/7/5d72991e9d9292f340b0ce3a64e14977.jpg
Het plankje wat over de motor heen hoort, zal niet meer dan 1 kratje kunnen houden vrees ik ;)
mr|repel
28-09-2007, 13:56
Heb je dan niet onder de motorkap ruimte ??
Hmm, als ik dat blok zo zie, dan moet onder de kap aan de voorkant toch een flinke betonblok of zo liggen anders komen de voorste wielen van de grond.................. :) :) :) ;)
Paul
wel eens van een middenmotor gehoord?
Even goed blijft die Clio V6 onbestuurbaar met het vermogen dat ie heeft
wel eens van een middenmotor gehoord?
Tuurlijk wel, was maar een geintje, vandaar die smileys op het eind....
Ik heb ooit een oude kever gezien met een 6 cylinder Porsche motor achterin...... Daar lag dus letterlijk wel een blok beton voorin!
Als dat ding stationair loop hoorde je nauwelijks verschil, bij een beetje gas dacht je dat de uitlaat kapot was en als hij dat beestje echt de sporen gaf wist je dat er iets niet klopte!!
Sturen was dan echter niet meer mogelijk, de voorwielen raakten nauwelijks de grond en wat je ook draaide aan het stuur, die Kever ging gewoon zijn eigen gang!
Paul
Volgens mij is deze niet te openen.En ook al kon dat, dan had je alsnog weinig ruimte door de verstevigingen.
Even goed blijft die Clio V6 onbestuurbaar met het vermogen dat ie heeft
De 1e serie van deze Clio V6, en daar is deze er 1 van, waren inderdaad erg tricky autootjes.Bij de 2e serie hebben ze het onderstel iets meer verfijnd waardoor ie wat beter bestuurbaar is.
Bij de 2e serie hebben ze het onderstel iets meer verfijnd waardoor ie wat beter bestuurbaar is.
haha dan zeg je het precies goed iet wat beter maar nog steeds niet een auto waar je continu dacht dat je zelf de controlle had ;)
Blijft natuurlijk een geweldige auto om je in uit te leven
Het is principe gewoon een circuitauto voor straatgebruik.
Echt een agressieve hardcore-rijdersauto.
Meer een Opel Astra H OPC met achterwielaadrijving, zeg maar.
Of een Opel Speedster.
Die auto's moet je ook heel goed kennen qua grensbereik om voluit te kunnen gaan, maar wel heerlijke auto's volgens mij!
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.