Bekijk de volledige versie : Hardtop
Waar blijft mijn hardtop toch ??
John. :P
Captain-America
21-02-2004, 10:52
Kijkt rond enzo...
niet hiero.
Sjorrie.
BTW, zien wij jou morgen?
Mazzeltov;
Ralph
Echte cabrio bikkels rijden toch met de kap open? :mrgreen: Ik bedoel maar: het is droog, koud en het zonnetje schijnt (een beetje)!
StreetKaatje krijgt trouwens concurrentie: Opel brengt een 2-zits roadster à-la StreetKa uit . De nieuwe Tigra dus.
Xipe Totec
21-02-2004, 17:50
StreetKaatje krijgt trouwens concurrentie: Opel brengt een 2-zits roadster à-la StreetKa uit . De nieuwe Tigra dus.
Alsof die nieuwe Tigra concurentie is voor de StreetKa. Dacht het niet. Ford owns Opel bigtime.
Kijk maar eens een keer in de Autovisie, elke keer als ze daar een Ford testen, komt ie als winnar uit de bus.
Onlangs ook, Sportka werd getest tegen nog een paar van die snelle bakkies. Ze waren helemaal gek van de SportKa. Ze noemde het al de enige auto die zich kan meten met de Peugeot 205 GTI. Dat zal dus ook wel een goeie wagen geweest zijn.
Alsof die nieuwe Tigra concurentie is voor de StreetKa. Dacht het niet.
Dacht het wel. Die Tigra manouvreert in hetzelfde segment als de 206 CC en de StreetKa. Maar bovendien is-ie leverbaar met twee motoren: een 90 pk en een 125 pk variant en heeft een automatisch te openen hard-top. En aangezien Nederland een Opel land pleegt te zijn, is het toch echt een concurrent.
Maar wat is jouw redenatie om 'm als 'geen concurrentie' af te doen?
Ford owns Opel bigtime.
Ja, wat je hier nu mee bedoelt, weet ik ook niet.:eh:
Kijk maar eens een keer in de Autovisie, elke keer als ze daar een Ford testen, komt ie als winnar uit de bus.
Onlangs ook, Sportka werd getest tegen nog een paar van die snelle bakkies. Ze waren helemaal gek van de SportKa. Ze noemde het al de enige auto die zich kan meten met de Peugeot 205 GTI. Dat zal dus ook wel een goeie wagen geweest zijn.
Autovisie lees ik niet. Maar ik heb in waarschijnlijk net zo veel rij-impressie's opmerkingen gelezen in de trant van "De SportKa, een net niet hot hatch". Dus ja, wat voor waarde hecht je daar aan? Uiteindelijk komt het er op aan wat Jan-met-de-pet-en-een-dik-gevulde-portemonnee er van vindt. Niet die auto-journalisten, want die kopen niet. ;)
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.