Bekijk de volledige versie : Nieuwjaarsmeeting 6 januari 2008, de Meern
Kreeg dit mailtje:
Hallo allemaal.
Op 6 januari 2008 organiseerdt Fordteam-Utrecht samen met de Focusclub Nederland een nieuwjaarsmeeting.
Deze wordt gehouden bij de parkeerplaats aan de overkant van het AC restaurant in De Meern ( langs de A12 ).
En de meeting begint om 13.00 uur.En zal pas afgelopen zijn als de laatste Fordrijder is weggegaan.
Deze meeting houden we om het nieuwe jaar in te gaan.En natuurlijk met zo veel mogelijk Fordrijders.Daarom ook deze mail naar jullie toe.Iedereen is van harte welkom op 6 januari.
Het lijkt ons een mooi begin van het jaar om met zoveel mogelijk Fordrijders samen te zijn.
De Fiesta club Nederland heeft ook al toegezegd te gaan komen.
Dus des te meer wielen des te meer vreugdt!
De Fordgroeten van het FTU-team en de Focusclub.
Sluiten we ons hierbij aan?
ivo_gismo
15-11-2007, 16:26
wat mij betreft wel
ChArLiE21
15-11-2007, 16:34
wat mij betreft ook, ik kan de 6e in ieder geval...
choKArlaatje
15-11-2007, 18:25
Ik ben er bij als we gaan :)
Captain-America
15-11-2007, 18:51
In principe zou ik ook kunnen.
Dusch...
;)
Wij komen ook!!
We gaan samen met Ralph.We weten nog niet of we samen in de SportKa komen of dat we apart met de 100HP er achteraan rijden.Maar dat zien we nog wel.
Lijkt me leuk om even bij te kletsen met oude bekenden.
DennisRS
15-11-2007, 20:06
denk dat ik er ook wel bij ben dan
Ik kom ook onder voorbehoud
Ik ga proberen te komen..maar als ik kom is dat in ieder geval zonder Jamie...en met Senseo apparaat! ;)
geen idee of ik tijd en zin heb maar vind het zeker een goed plan om er als club te staan. Wie zorgt er voor de Ka-club vlag?
Ik ga proberen te komen..maar als ik kom is dat in ieder geval zonder Jamie...en met Senseo apparaat! ;)
Dan regel ik de koffiepads!!;)
mr|repel
16-11-2007, 18:37
misschien als ik hem terug heb..... :)
ivo_gismo
27-11-2007, 10:40
deze keer hou ik mijn mond over flessen bier en wijn ;)
In principe zouden wij mogelijkerwijs kunnen komen, al was het alleen maar om bepaalde personen weer eens te zien/spreken... ;)
choKArlaatje
27-11-2007, 20:02
Ik ben er bij, staat al in mijn agenda.
Ik kijk er nu alweer naar uit!
als ik tegen die deed op normale hoogte kan rijden
wil ik ook langs komen
Captain-America
27-11-2007, 23:26
Ed, be there ;)
En de rest ook overigens ;)
ChArLiE21
27-11-2007, 23:28
ik beloof nog niks, maar ik denk dat ik er ook ben!
dat heb ik eerder al gezegd zie ik...hahaha
Soundraiser
29-11-2007, 00:48
De Fiestaclub is er dan ook, net als de Focusclub
Helaas zijn wij er ivm met privé omstandigheden in ieder geval niet bij :(
Paul en Sandra
fiestaman
11-12-2007, 17:39
ik wil ook wel komen als ik vrij heb van me werk
zwarte kaatje
11-12-2007, 20:24
Ik ben er dit jaar ook niet bij heb een nieuwjaarsborrel met mijn hele familie.
Aangezien ik sommige alleen dan zie en de rest van het jaar niet ga ik daar even langs.
Jammer maar ik kan niet op 2 plaatsen te gelijk zijn en kan ook niet even van de ene naar de andere gaan daar is de afstand te groot voor.
Hopelijk de volgende meeting
Captain-America
12-12-2007, 17:20
Spijtig om te horen Paul.
Take both care out there.
Mazzeltov;
Ralph
Helaas zijn wij er ivm met privé omstandigheden in ieder geval niet bij :(
Paul en Sandra
Richard 22
14-12-2007, 19:12
de ka is helaas weg, mag ik nu ook nog komen maar dan met een fiesta? of moet ik me dan perse bij de fiesta club voegen?
de ka is helaas weg, mag ik nu ook nog komen maar dan met een fiesta? of moet ik me dan perse bij de fiesta club voegen?Waarom weg?
Richard 22
14-12-2007, 20:22
Een blauwe Fiesta ST heeft me verleid
Soundraiser
14-12-2007, 21:46
ach je bent altijd welkom bij de Fiestaclub :)
Captain-America
14-12-2007, 23:36
Kleine wijziging. Zondag de 6e kom ik wel, maar waarschijnlijk met 2 auto's. Mijn SportKa, die mogen, weten ze nog niet, Dennis & Sanne meenemen, en de VW Golf SDI. Heb namelijk dat weekend de kinderen en die passen, helaas, helaas, niet in de SportKa.
ach je bent altijd welkom bij de Fiestaclub :)
En anders wisselen we gewoon. Vorige meeting heb ik me ook prima vermaakt met de Fiestaclub
Heb namelijk dat weekend de kinderen en die passen, helaas, helaas, niet in de SportKa.
Hoe oud zijn die dan?
Kan me niet voorstellen dat dat niet gaat passen
Bij mij gaan er gewoon 2 volwassenen achterin hoor
ivo_gismo
15-12-2007, 17:35
met de beentjes in de nek ??
Captain-America
17-12-2007, 23:44
Mijn zoons zijn momenteel bijna anderhalf en bijna vier jaar. Met mij voorin en de kinderstoeltjes achterin gaat dat op zeker niet passen.
Ken je omvang/grote niet, maar die van mij en mijn oir neemt gewoon een bepaalde 'minimum' ruimte in.
Het e.e.a paste overigens prima in onze voormalige Seat Alhambra ;)
Hoe oud zijn die dan?
Kan me niet voorstellen dat dat niet gaat passen
Ik ga het niet redden, moet de Ka van mijn moeder die we te leen hadden terug brengen want die is ingeruild voor een Fiesta. Lang verhaal bladiebla....anyway....dit is de enige dag dat we tijd hebben om hem trug te brengen. :(
Moet iemand anders een Senseo meejnemen...
hoop dat ik het ga redden...
vorig jaar ook al last minute aanpassingen gedaan om het te kunnen redden. Zal dit jaar weer niet anders zijn als ik mezelf een beetje ken. Lasnaden zullen nog nagloeien als ik aan kom rijden (als ik het ga redden....) dus wie weet kunnen we daar een keteltje water op warmen
mr|repel
29-12-2007, 11:43
Graag wil ik mij ook aanmelden voor de meeting :D
1 januari een lancering van een cd van een Nederlandstalige artiest, daarna ook even lekker rustig op het 'arbeidsfront', dus zoals het nu staat zijn we er de 6e!
Verhuizing van mijn ouders heeft ook een maand in beslag genomen, dat is nu ook klaar. Elk weekend druk gehad naast ons werk.
Oja, de 'jaloezie-schade' is nog niet gefixed, dus dat heb ik alvast gehoord ;)
Captain-America
29-12-2007, 16:16
Ed en mr Repel, goed om te horen dat jullie d'r wel bij zijn.
Wordt dan toch nog bijpraten met (andere) bekenden.
Ben overigens het overzicht kwijt, wie komen er nu wel en wie niet?
Misschien wel leuk als we weer eens een lijstje maken:
Ivo (ivo_gismo)
Charlotte (ChArLiE20)
Carla (choKArlaatje)
Ralph (Captian-America)
Dennis (KA'rmit)
Dennis (DennisRS)
Barry (mr|repel)
Ed (Kabrio)
Johan (Sjon)
voorbehoud:
...euh...tja...sorry ff je naam kwijt...(SportKa)
Ronnie (Ronniej)
graag aanvullen en of verbeteren waar nodig.
Ivo (ivo_gismo)
Charlotte (ChArLiE20)
Carla (choKArlaatje)
Ralph (Captian-America)
Dennis en Sanne (KA'rmit)
Dennis (DennisRS)
Barry (mr|repel)
Ed en Monique (Kabrio)
Johan (Sjon)
voorbehoud:
Léon (SportKa) Zorgt maar dat ie komt!
Ronnie (Ronniej)
tnx Ed wat moesten we toch zonder jou :P
tnx Ed wat moesten we toch zonder jou :PGenoeg ;)
voorbehoud:
Gaan we dreigen ;)
Ik doe me best maar ik beloof niets, maar zoals het er nu uit ziet ben ik aanwezig met me 3e nieuwe voor ruit :rolleyes:
Captain-America
29-12-2007, 22:54
Navond Johan & Ed,
Dank voor jullie overzichten.
Hoop id dat Leon d'r ook bij kan zijn.
Zou ook wel leuk zijn.
ChArLiE21
30-12-2007, 00:02
Ivo (ivo_gismo)
Charlotte (ChArLiE20)
Carla (choKArlaatje)
Ralph (Captian-America)
Dennis (DennisRS)
Barry (mr|repel)
Ed en Monique (Kabrio)
Johan (Sjon)
Richard (Richard 22) komt ook gezellig mee, hij is niet zo actief hier op het forum, dus voeg ik zijn naam toe aan het lijstje...
voorbehoud:
Ronnie (Ronniej)
Ivo (ivo_gismo)
Charlotte (ChArLiE20)
Carla (choKArlaatje)
Ralph (Captian-America)
Dennis (DennisRS)
Barry (mr|repel)
Ed en Monique (Kabrio)
Johan (Sjon)
Richard (Richard 22) komt ook gezellig mee, hij is niet zo actief hier op het forum, dus voeg ik zijn naam toe aan het lijstje...
Marco (marco)
voorbehoud:
Ronnie (Ronniej)
Captain-America
02-01-2008, 21:24
3e nieuwe Leon?
Wat hebbie daan dan?
Psst is ook al mijn 2e nieuwe (afhankelijk van hoe je telt) ....
BTW; hebbie ook voorruitverwarming? Zo zalig met dit weer ;-P
Praat je a.s. zondag wel bij.
Gaan we dreigen ;)
Ik doe me best maar ik beloof niets, maar zoals het er nu uit ziet ben ik aanwezig met me 3e nieuwe voor ruit :rolleyes:
StreetKa
05-01-2008, 17:44
Ik moet even kijken of ik kan, heb zoveel dingetjes.
Ook is het, het eerste jaar dat mijn surograatvader is begraven.
Dacht dat ik het na deze tijd wel had verwerkt maar nu merk ik het weer dat je hem mist.
Moet nog even denken. Mijn vriend Erik komt niet, Carla hij wil even werken deze dag en heeft ook niet zoveel met auto's als wij..
Laters,
Ik wou er ook wel bij zijn maar kan helaas niet! moet voor mijn moeder en dr 3 hondjes zorgen, die heeft van de week Hernia gekregen en wordt maandag pas opgenomen... maar evengoed alvast een proost van mij!!! ;)
choKArlaatje
05-01-2008, 18:52
Ik moet even kijken of ik kan, heb zoveel dingetjes.
Ook is het, het eerste jaar dat mijn surograatvader is begraven.
Dacht dat ik het na deze tijd wel had verwerkt maar nu merk ik het weer dat je hem mist.
Moet nog even denken. Mijn vriend Erik komt niet, Carla hij wil even werken deze dag en heeft ook niet zoveel met auto's als wij..
Laters,
Zie maar even Wes, zou leuk zijn als je er ook bij bent, maar als je het niet zit zitten kom je gewoon een andere keer.
choKArlaatje
05-01-2008, 21:01
Ivo (ivo_gismo)
Charlotte (ChArLiE20)
Carla (choKArlaatje)
Ralph (Captian-America)
Dennis (DennisRS)
Barry (mr|repel)
Ed en Monique (Kabrio)
Johan (Sjon)
Marco (marco)
voorbehoud:
Ronnie (Ronniej)
Is toch een redelijk opkomst als iedereen die nu nog zegt dat 'ie komt, ook echt komt morgen :)
Wordt vast weer even gezellig. Leuk om weer even bij te kletsen met iedereen :D Ik heb er zin in, ook al maakt de snel stijgende benzineprijs het er niet leuker op ;)
Zoals het er nu uitziet ben ik morgen aanwezig
Maar dat kan nog veranderen als er weer zo'n idioot tegen hoogspannings kabels aanvliegt
choKArlaatje
05-01-2008, 21:06
Niks van aantrekken als dat gebeurd...
Je moet echt leren prioriteiten te stellen ;)
Hopelijk tot morgen :D
Wij zijn er morgen bij met Ralph's SportKa!
Komen we toch in stijl op de meeting!
Natuurlijk komt Ralph zelf ook mee, maar dan met de Golf zodat er ruimte genoeg is voor de kids.
Leuk om te zien dat er ook oude bekenden komen die ik ken uit mijn Ka-tijd,dat nog eens niet zo lang geleden is trouwens.
Wij zijn er morgen bij met Ralph's SportKa!
Komen we toch in stijl op de meeting!
Kan ik nog die Panda bewonderen... Beetje jammer ;)
Leuk dat jullie er ook zijn
Zoals het er nu uitziet ben ik morgen aanwezig
Maar dat kan nog veranderen als er weer zo'n idioot tegen hoogspannings kabels aanvliegtJe auto rijdt toch op benzine en niet op stroom? nergens voor nodig dus en vol die tank! :)
Leuk om te zien dat er ook oude bekenden komen die ik ken uit mijn Ka-tijd,dat nog eens niet zo lang geleden is trouwens.Waarom denk je dat wij er bij zijn? ;)
Captain-America
06-01-2008, 00:44
Goed om te lezen dat er veel oude bekenden zijn morgen.
Kijk d'r dan ook naar uit, wordt het toch een soort reunie ;) gezellie, echie wel.
@ Wes,
Mocht je je zinnen kunnen verzetten, dan zien we je graag morgen, anders een andere keer. No hard feelings m'te. Take care out there old chap.
Heel goed, Ed!!
Leuk dat jullie ook komen,man!:cool:
En Johan, als je in april naar de Battle of the small komt, kun je de 100HP in het echt bekijken.Dan staat ie er wel bij.MET in ieder geval nieuwe wielen!!
Op dit moment staat nog in diepe winterslaap in de garagebox.
Eerst moet alle pekel van de weg af zijn voordat ie weer in de buitenlucht komt.We wachten in ieder geval deze maand nog af.
En Johan, als je in april naar de Battle of the small komt, kun je de 100HP in het echt bekijken.Dan staat ie er wel bij.MET in ieder geval nieuwe wielen!!
:cool:
ben wel benieuwd hoor want hoor een hoop positieve dingen over.
Op dit moment staat nog in diepe winterslaap in de garagebox.
Eerst moet alle pekel van de weg af zijn voordat ie weer in de buitenlucht komt.We wachten in ieder geval deze maand nog af.
Ik wist niet dat je er zo zuinig op was. Is wel het behoud van je auto. Helaas zie ik die van mij nog steeds als gebruiksvoorwerp. Zal met de fiesta ook wel een ander verhaal worden. Die zal ongetwijfeld in de winter ook gewoon binnen blijven
Mensen het was gezellig jullie allemaal weer te zien
Was lang geleden dat er zo'n grote opkomst was
TOPPIE :cool:
mr|repel
06-01-2008, 17:52
Het was weer super, leuk om oude bekenden, en weer nieuwe gezichten te zien. :D
ChArLiE21
06-01-2008, 18:58
Het was zeker leuk!
Op naar de volgende meeting/tourrit...
Maar wel met een GEZELLIG restaurantje/eetgelegenheid...
:D
Ook wij vonden het weer ouderwets gezellig!!
Volgende keer zijn we er weer bij.Niet met een Ka maar wel met de 100HP!
choKArlaatje
06-01-2008, 19:38
Ik ben echt nog steeds een beetje verbaasd over de opkomst :cool:
Heel leuk om de oude bekenden weer te zien, maar ik was ook blij dat er een hoop (voor mij) nieuwe gezichten bij waren.
Ik vond het weer gezellig en hoop dat we voortaan meer meetings hebben met een opkomst als dit (of groter) :D
Enige minpuntje was de "ietwat" kille bediening in het AC Restaurant... Wat een chagrijnig mens zeg!
@ Ka'rmit en Captain America: Hebben jullie je ook de ogen uitgekeken in de bewoonde wereld? ;) Heb trouwens geen knokpartijen gezien... alhoewel er wel politie aanwezig was voor het geval het uit de hand zou lopen :)
mr|repel
06-01-2008, 19:41
Bij ons was ze niet chagrijnig ;) LOL
choKArlaatje
06-01-2008, 19:50
Hmmm niet eerlijk... :mad:
Misschien vond ze het wel niet leuk dat we met stoelen liepen te slepen en zo... Zou anders niet weten wat we verkeerd gedaan zouden kunnen hebben ;)
Ze was echt niet vriendelijk bij ons, nogal snauwerig :rolleyes:
Misschien vond ze het wel niet leuk dat we met stoelen liepen te slepen en zo... Zou anders niet weten wat we verkeerd gedaan zouden kunnen hebben ;)
Ze was echt niet vriendelijk bij ons, nogal snauwerig :rolleyes:Kwam door mij ;)
Ik ben echt nog steeds een beetje verbaasd over de opkomst :cool:
Heel leuk om de oude bekenden weer te zien, maar ik was ook blij dat er een hoop (voor mij) nieuwe gezichten bij waren.
Om heel eerlijk te zijn vonden wij het ook leuk. Reken mezelf al tot de oude garde, maar het was erg gezellig.
Ik wilde Wesley nog even bedanken voor het bijvullen van het koelvloeistof :D Was wel nodig :worry:. Volgende meeting òf anders eens tussendoor krijg je even een flesje terug vriend!
Ik vond het weer gezellig en hoop dat we voortaan meer meetings hebben met een opkomst als dit (of groter) :DIk schrok best wel ja van de opkomst... een droom die werkelijkheid werd hehe. Zelfs Léon was er ;).
Enige minpuntje was de "ietwat" kille bediening in het AC Restaurant... Wat een chagrijnig mens zeg!Daarom gingen wij eerder weg! Hahaha, nee we moesten nog wat inkopen doen. Dingen die broodnodig waren en daar zijn we in geslaagd!
@ Ka'rmit en Captain America: Hebben jullie je ook de ogen uitgekeken in de bewoonde wereld? ;) Heb trouwens geen knokpartijen gezien... alhoewel er wel politie aanwezig was voor het geval het uit de hand zou lopen :)Gaat dit over de bewoonde wereld? Ach, ze waren wel een beetje een vreemde eend in de bijt hoor ;).
Nice to see you again Carla, Dennis, Sanne, Léon, Rob en Ralph! En de rest uiteraard ook natuurlijk :D
Ennuh Carla...? Onze complimenten!
Ohwja, Ralph en Wes? Nog bedankt voor het rijden in jullie auto's!!!
choKArlaatje
06-01-2008, 20:24
Ennuh Carla...? Onze complimenten!
En natuurlijk ook voor jou (en jullie voor 't stoppen met roken!)
En natuurlijk ook voor jou
:blush:
(en jullie voor 't stoppen met roken!)Stoppen met roken is makkelijker... ;)
ook ik vond het weer gezellig
ook weer oude bekenden gezien inclusief bij de buren (grande Punto club).
En de opkomst was overweldigend bij de volgende EFE wil ik minimaal zoveel mensen zien :D
ivo_gismo
06-01-2008, 21:05
Ze was echt niet vriendelijk bij ons, nogal snauwerig :rolleyes:
wij hebben met tafels lopen te schouwen
maar daar aan tegen ook wel een dikke fooi gegeven
is er eigenlijk nog iemand geweest die foto's heeft gemaakt?
Normaal laten we dat aan Paul over maar die was er dit keer niet....
mr|repel
06-01-2008, 21:19
Helaas , ik heb er geen gemaakt
ChArLiE21
06-01-2008, 21:19
Nee ik heb geen foto's gemaakt eigenlijk...
Heb weinig mensen foto's zien maken trouwens, maar dan heb ik misschien niet goed opgelet...
Carla :D
choKArlaatje
06-01-2008, 21:37
Carla :D
Meeee! :)
Ik heb vanavond geen zin meer om alle kentekens weg te vegen (14 stuks is best veel werk, volgende keer maar weer minder Ka's laten komen ;) )
Hoop er morgen op mijn werk misschien even wat tijd voor te hebben en anders morgenavond :D
Meeee! :)
Ik heb vanavond geen zin meer om alle kentekens weg te vegen (14 stuks is best veel werk, volgende keer maar weer minder Ka's laten komen ;) )
Hoop er morgen op mijn werk misschien even wat tijd voor te hebben en anders morgenavond :DMail ze maar naar mij, morgenmiddag even vrij en thuis. Heb ik wel even tijd, als er niets tussen door komt.
Alleen Ronniej niet gezien, maar die heb ik al 2 jaar niet gezien :P Ik vond het nogmaals, erg gezellig!
Normaal laten we dat aan Paul over maar die was er dit keer niet....
Wij zijn blij voor jullie dat het weer eens een ouderwets gezellige en geslaagde meeting is geweest. Helaas waren wij (zoals al eerder gezegd in dit topic) verhinderd.
Het einde van 2007 was voor ons beroerd en 2008 belooft ook niet veel goeds te brengen. :( :(
Paul en Sandra
jammer om dat te horen Paul hoop toch het beste voor jou en Sandra...
Het einde van 2007 was voor ons beroerd en 2008 belooft ook niet veel goeds te brengen. :( :(Sterkte in hetgeen noodzakelijk geacht is...
vrienden van de Focus club hebben goed hun best gedaan met foto's maken. Zie heel veel witte auto's met rood/blauwe striping...
http://i179.photobucket.com/albums/w301/skeeler101/P1060766.jpg
ivo_gismo
07-01-2008, 01:08
mijn neefje heeft er 2 gemaakt
1 van rob
en 1 van reppel
ivo_gismo
07-01-2008, 01:10
en ja ik vond het ook weer gezellig
en ik heb gelukkig weer iemand gezien die ik al lang niet meer gezien heb :multi: :multi: :multi: :multi:
sommige weten wie ik bedoel
en voor de andere
daar komen jullie nog wel eens achter
ivo_gismo
07-01-2008, 01:12
en nu op naar de volgende meeting / tourrit
EINDHOVEN
en daarna als er interesse is
weer rond september denk ik
misschien wel bij ons in de buurt of sjon regeld er 1
Hai! Jammer dat ik er niet bij kon zijn....vooral niet met zown opkomst! Was zaterdag naar me ouders geweest zodat ik juist wel langs kon komen maar kregen gisterochtend een vervelend telefoontje. Net als bij Paul eindigt 2007 en begint 2008 jaar slecht. :(
Hai! Jammer dat ik er niet bij kon zijn....vooral niet met zown opkomst!Het was inderdaad erg gezellig!
Net als bij Paul eindigt 2007 en begint 2008 jaar slecht. :(Heel veel sterkte!
choKArlaatje
07-01-2008, 20:44
Ik moet nog een aantal dingen doen voor mijn werk voor ik woensdag naar een stel klanten moet, kom er vanavond nog niet aan toe om de foto's aan te passen... Solly :(
Ze komen er zsm op!
helaas ik heb geen foto 's
maar we vonden het een leuke middag met een hoop ka'tjes en we kijken er al uit naar een volgende meeting
foto's van de fiestaclub staan er ook op: HIER (http://forum.fiestaclub.nl/index.php?showtopic=8741&pid=124790&st=20&#entry124790)
http://img.photobucket.com/albums/v394/bianca_celeste/Meetings/Nieuwjaarsmeeting%20Ford%202008/IMG_4984modifiedRAW.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v394/bianca_celeste/Meetings/Nieuwjaarsmeeting%20Ford%202008/IMG_4963modifiedRAW.jpg
Captain-America
08-01-2008, 00:07
Wat later als gepland ook ff een kort berichtje mijnerzijds.
Was bijzonder aangenaam om zoveel (oude) bekenden te zien.
Voor herhaling vatbaar. Moest helaas eerder weg, werdt allemaal iets te lang voor de kiddo's. Maar een volgende keer hoop ik er weer bij te zijn, dan met mijn lief terug uit de zandbak en de Sportka.
Overigens, om jullie o.a. de schellen voor de ogen te doen (laten) wegvallen, zijn Dennis & ik graag bereid om hiero in Overijssel, *neuriet Dinkeland oohh Dinkeland ;), en mooi toerrit o.i.d. te organiseren.
Beetje in lijn, maar dan anders, voor de oudgedienden onder ons met hetgeen ik (mede) op heb gezet/georganiseerd heb te Breda en Naarden-vesting, dan wel zonder vergunning he ;).
Tot gauw.
Captain-America
08-01-2008, 00:10
Ed,
You're more then welcome m'te,
Was goed en leuk om je weer te zien en je lieftallige gade Monique.
Psst koop d'r toch gewoon een SportKa bij voor d'r een Micra kan echt niet (meer) IMHO :rolleyes:
Ohwja, Ralph en Wes? Nog bedankt voor het rijden in jullie auto's!!!
Captain-America
08-01-2008, 00:17
*Ik ga niet reageren...*
:rambo:
@ Ka'rmit en Captain America: Hebben jullie je ook de ogen uitgekeken in de bewoonde wereld? ;) Heb trouwens geen knokpartijen gezien... alhoewel er wel politie aanwezig was voor het geval het uit de hand zou lopen :)
Captain-America
08-01-2008, 00:18
Overigens heb ik ook een paar foto's gemaakt en een kort filmpje.
Kom d'r zo zien ik maar bekaaid af met onze SportKa ;-(
Captain-America
08-01-2008, 00:18
@ Paul & Sandra & Tammie,
Sterkte allen. Op voor jullie betere tijden.
Soundraiser
08-01-2008, 00:27
luitje, was een leuke gezellige meeting (Sjon de volgende keer die lasnaden wat warmer svp)
@ Paul & Sandra & Tammie,
Sterkte allen. Op voor jullie betere tijden.
Thnx Ralph.
*Edit* Oeps... sorry... Ed natuurlijk ook Thnx en de anderen die me via PM/mail benaderd hebben.
foto's van team utrecht: http://www.fordteamutrecht.nl/foto/thumbnails.php?album=69
wat was die van mij toch heerlijk smerig:
http://www.fordteamutrecht.nl/foto/albums/20080106%20-%20Nieuwjaarsmeeting%20FordTeams/HPIM2109.JPG
volgende keer toch wassen en weer gewoon verlagen na de APK ;)
StreetKa
09-01-2008, 19:23
Sorry mensen dat ik zo laat reageer maar mijn livelingsoma is maandag overleden. Dus heb even andere dingen.
Maar het was geweldig
Gecondoleerd :(
Vond het verder ook erg gezellig.
Sorry mensen dat ik zo laat reageer maar mijn livelingsoma is maandag overleden. Dus heb even andere dingen.
Gecondoleerd! Het zit je niet mee vriend...
Gecondoleerd en veel sterkte, Wesley..
ivo_gismo
10-01-2008, 09:15
heel veel sterkte wesley
Captain-America
10-01-2008, 22:37
Wes, sterkte voor jou en je familie.
...
StreetKa
11-01-2008, 09:56
Bedankt mensen. Nee het zit me ook niet echt mee. :(
En de opkomst was overweldigend bij de volgende EFE wil ik minimaal zoveel mensen zien :DZou het er dit jaar van gaan komen?
Clublane met spandoek? Ik hoop het echt...
Zou het er dit jaar van gaan komen?
Clublane met spandoek? Ik hoop het echt...
Same here
aan mij zal het niet liggen
Laten we ons vanaf nu daarop richten
choKArlaatje
13-01-2008, 15:42
Vandaag even een rustig dagje, dusss dan maar even met de foto's bezig.... :D
Aangezien ik kennelijk de enige ( of één van de weinigen) ben die foto's heeft gemaakt, zijn het er maar 23 geworden ;)
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/01.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/02.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/03.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/04.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/05.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/06.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/07.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/08.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/09.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/10.jpg
De auto van Rob had, zoals gewoonlijk, een hoop bewonderaars ;)
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/11.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/12.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/13.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/14.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/15.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/16.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/17.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/18.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/19.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/IMG_0102.jpg
Ralph was even een StreetKa aan het testen dus kon Ed even oefenen :D
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/IMG_0130.jpg
Al met al een druk gevulde parkeerplaats
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/IMG_0132.jpg
Wesley.... het past echt niet....
http://img.photobucket.com/albums/v443/Chocarlaatje/Nieuwjaarsmeeting%202008/IMG_0133.jpg
Léon hield zich (voor zijn doen) rustig, maar liet even zien dat 'ie wel geweest was ;)
goeie foto's Carla
Volgende keer zal ik ook weer mijn camera meenemen om voor mezelf het een en ander vast te leggen...
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.