PDA

Bekijk de volledige versie : Angel eyes de deur weer uit :o)

choKArlaatje
18-11-2007, 21:38
Ik heb nog een nieuw setje Angel eyes liggen.
Ik laat de huidige toch nog maar een tijdje zitten...

Ik heb er 160 euro voor betaald en ik hoef er uiteraard geen winst op te maken, dus voor dit bedrag gaan ze ook weer de deur uit ;)

http://www.ka-club.com/forum/vbpgimage.php?do=full&p=449

Kabrio
18-11-2007, 23:30
http://www.ka-club.com/forum/vbpgimage.php?do=full&p=449H4 òf H7 fitting van het dimlicht? Is even erg belangrijk om te weten :D

choKArlaatje
19-11-2007, 09:32
Ik heb geen idee maar wil uiteraard vanavond wel ff voor je kijken... ;)

choKArlaatje
19-11-2007, 19:21
Wat is wat eigenlijk :fluit:

Zat net heel geïnteresseerd naar de lampen te staren, maar weet 't verschil niet hihi...
En van de achterkant van de lampen wordt ik ook niet heel veel wijzer... Daar staat alleen 2 keer H1 op vermeld...

Ka'rmit
19-11-2007, 19:37
Dan zijn het allebei dus H1 lampjes die erin zitten.

choKArlaatje
19-11-2007, 19:52
Maar er zitten minstens 3 lampjes in en er staat maar 2 maal H1 op vermeld...

Kabrio
20-11-2007, 15:01
Maar er zitten minstens 3 lampjes in en er staat maar 2 maal H1 op vermeld...Oké, dank je...

choKArlaatje
08-04-2008, 18:52
Er was iemand die de Angel Eyes van me over zou nemen, maar die heeft er lullig genoeg (nadat ik ze maanden voor diegene heb vastgehouden) weer van af gezien...

Zijn er nog geïnteresseerden? :confused:

Spiksplinternieuw in de doos.
Af te halen in Franeker of Amsterdam ;)

pinkpanter
08-04-2008, 18:59
Kleine maar waarschijnlijk onnodige tip: neem ze mee naar de meeting in De Meern. Misschien dat je ze daar kwijt wordt ?
Blad voor de voorruit met te koop...

choKArlaatje
08-04-2008, 19:18
Ik zou inderdaad wel willen, maar ga het niet redden om zondag naar de Meern te komen helaas :(

ChArLiE21
08-04-2008, 19:19
Er was iemand die de Angel Eyes van me over zou nemen, maar die heeft er lullig genoeg (nadat ik ze maanden voor diegene heb vastgehouden) weer van af gezien...

Bij grote bedragen of nou ja...als iemand het opzij wil laten zetten, gewoon vragen of ze alvast bijvoorbeeld 1/4e deel of 1/2e deel over willen maken naar je...zodat jij zekerheid hebt het het niet al die tijd voor niks apart hebt gehouden...en dan weet je zeker dat je met een serieuze koper te maken hebt...

Daar zou ik ook van balen...:axe:

TaMMie
08-04-2008, 19:43
Bannen van het forum! Meteen!!! :D

choKArlaatje
08-04-2008, 20:15
Bannen van het forum! Meteen!!! :D

Ghehehehe ja leuk grapje ;)

@Charlie, eigenlijk heb je gelijk, maar het is iemand die ik al een tijdje ken en vertrouwde diegene wel.
Dom van me kennelijk :(

ChArLiE21
08-04-2008, 20:47
@Charlie, eigenlijk heb je gelijk, maar het is iemand die ik al een tijdje ken en vertrouwde diegene wel.
Dom van me kennelijk :(

Dat begrijp ik wel dat je dat dan gewoon vertrouwd, zeker als je diegene kent...Is soms moeilijk om iets van te zeggen, dus dat is niet dom, maar ja diegene had misschien wel 1/4e deel alvast kunnen betalen, zodat dit je niet was overkomen en dat je zeker wist dat diegene het zou kopen...
Ach ja, daar hebben we weer van geleerd!

Nu stop ik met zeuren en gaan we weer on-topic hoor hahaha :D

Sjon
09-04-2008, 00:04
Dat begrijp ik wel dat je dat dan gewoon vertrouwd, zeker als je diegene kent...Is soms moeilijk om iets van te zeggen, dus dat is niet dom, maar ja diegene had misschien wel 1/4e deel alvast kunnen betalen, zodat dit je niet was overkomen en dat je zeker wist dat diegene het zou kopen...
Ach ja, daar hebben we weer van geleerd!

Nu stop ik met zeuren en gaan we weer on-topic hoor hahaha :D

gefeliciteerd met je 444ste bericht ! :D (als we toch off topic gaan ;))

ChArLiE21
09-04-2008, 00:09
gefeliciteerd met je 444ste bericht ! :D (als we toch off topic gaan ;))

Nu was het de bedoeling om weer ontopic te gaan hoor! hahahaha :D Ook jij gefeli met je 2.925e bericht! :D:D:D:D:D:D

mr|repel
09-04-2008, 00:28
Zoek je niet toevallig volledig transparante lampen ? ;)

Linxxy
09-04-2008, 00:42
Hey Carla Lullig joh... maar zijn het black of chroom? en wat vraag je ervoor?
Ik wil nog angel eyes aanschaffen... alleen geen haast bij... zit nu ff nog met ticket voor Su maar krijg deze week te horen als het hoog of naseizoen wordt.. en dat zou me 600€ schelen ongeveer... dusss als t naseizoen wordt dan wil ik ze mis. wel overnemen....

maar waarom doe je ze eigenlijk weg...? :rolleyes: of moet ik dan terug lezen :p

choKArlaatje
09-04-2008, 07:53
Het zijn de zwarte... ( zie mijn garage ;))

En de lampen die er nu inzitten zitten kleine barstjes in een van de lampen ( kl*te duif :mad: ), dus had ik nieuwe gekocht....

Maar ik heb me weer eens bedacht :rolleyes: dus nu liggen de nieuwe stof te verzamelen...

Eigenlijk zou ik de 160 die ik ervoor betaald heb ook weer terug willen, maar misschien valt er nog wel wat te onderhandelen haha