PDA

Bekijk de volledige versie : Animo Check Batavia Stad Meeting Lelystad

fiestaman
11-12-2007, 17:41
Heey allemaal
Zins er bij het fordteam weer druk aan het babelen zijn over de meeting in batavia stad,
wilde ik het hiero ook weer even in de groep gooien .
Wie ziet dit wel zitten en wilt dit jaar ook weer komen ?

Als er genoeg mensen weer willen komen dan ga ik weer de korting regelen voor shoppen bij de Batavia stad
zins het nieuwe gedeelte van Batavia stad er is nog meer korting mogelijk lijkt mij

Zoals vorig jaar zal het grootste deel auto's bestaan uit ford lokale clubs met andere merken zijn ook welkom om te komen kijken
meeting zal denk weer in april 2008 plaats vinden

Hiero info over batavia stad

http://www.bataviastad.nl/
en hiero foto's van vorig jaar
http://www.mijnalbum.nl/Album=8VFW3WW8

cheers rich

choKArlaatje
11-12-2007, 17:51
Als er meer geïnteresseerden zijn van uit ons kluppie, lijkt dit me ook wel een leuke meeting. (kan nu vast ook wel slagen voor leuke kleren daarzo ;) )

fiestaman
11-12-2007, 18:17
vorig jaar was er maar een lid van de ka club aanwezig hopelijk willen dit jaar meer mensen van hiero komen

Kabrio
11-12-2007, 21:07
vorig jaar was er maar een lid van de ka club aanwezig hopelijk willen dit jaar meer mensen van hiero komenGa liever spontaan shoppen en dan het liefst nog dat we met niemand rekening hoeven houden :D

Nee dank je dus...

Linxxy
11-12-2007, 22:14
Haha geinig is 5 min. van mij vandaan en heb daar 2 jaar gewerkt..
Als je wil kan ik langs het management gaan om korting te regelen (hier ben ik bekend)

De sale weken zijn net voorbij..als t goed is zijn de volgende ergens in feb/maart

I'll be there..!

fiestaman
11-12-2007, 23:57
Haha geinig is 5 min. van mij vandaan en heb daar 2 jaar gewerkt..
Als je wil kan ik langs het management gaan om korting te regelen (hier ben ik bekend)

De sale weken zijn net voorbij..als t goed is zijn de volgende ergens in feb/maart

I'll be there..!

als je korting ken regelen dat zou super zijn want dan hoef ik niet zoveel heen en weer te vragen :cool:

Linxxy
12-12-2007, 19:21
als je korting ken regelen dat zou super zijn want dan hoef ik niet zoveel heen en weer te vragen :cool:

ik kan ff gaan babbelen, alleen zou ik ff een indicatie moeten hebben van hoeveel mensen je denkt dat hierop af komt.. om over de hoeveelheid korting te kunnen onderhandelen..

fiestaman
12-12-2007, 19:59
ik kan ff gaan babbelen, alleen zou ik ff een indicatie moeten hebben van hoeveel mensen je denkt dat hierop af komt.. om over de hoeveelheid korting te kunnen onderhandelen..

vorig jaar had ik 50 van die korting boekjes preciese aantal mensen ken ik nu nog niet echt zeggen