PDA

Bekijk de volledige versie : 13 april 2008: Battle of the small, de Meern

TaMMie
24-12-2007, 13:36
Een leuk initiatief:

Beste clubs, voorzitters, en/of bestuursleden,

Mijn naam is Mathijs van der Linde, en ik ben Voorzitter van de PuntoSportivoClub... and on a mission ;-)

We hebben op onze 2008-kalender een datum geprikt voor een hele speciale meet.
De meet gaat gebukt onder de naam "Battle of the Small" en onze intentie is om zoveel mogelijk clubs uit te nodigen, wat hetzelfde type auto vertegenwoordigt. (Met hetzelfde type bedoelen we een Punto, Fiesta, Ka, Mini, Clio, Saxo, C2, 106, 206, 306, Lupo, Polo, Ibiza, ed. Noem het de kleine hatchback)

De bedoeling is om de meet te houden op een centrale plek, AC Restaurant, de Meern aan de A12.
Het idee is dat het een beetje onder het thema "Gluren bij de buren" wordt.
Net zoals bij ons hebben de meeste van jullie ook een mooie diversiteit aan auto's: van performance en/of showwagens tot de sportieve rijder, en bijna-standaardwagens. en het leek ons super gaaf om eens te kijken hoe onze concullega's het doen. Natuurlijk zijn we allemaal trouw aan ons merkje, maar uiteindelijk delen en lijden we allemaal aan het befaamde "auto-virus"

In principe is het de bedoeling dat iedereen zijn 'eigen' meeting organiseert (lees: club mobiliseert). en dat we allemaal op 13 april samenkomen bij de Meern. Wij van Puntosportivo.com zullen het gehele gebeuren organiseren en op die dag in goede banen leiden. Overigens hebben we op dit moment al 9 andere clubs die eraan meedoen. (waaronder: Lupoclub, saxoclub, 106club, 206club, fiestaclub, suzukiclub, charadeclub).... Wil niet zeggen dat alle hulp op zo'n uigebreide en diverse meet welkom is natuurlijk.

Het mooiste zou zijn dat jullie hier als club ook een goed idee in zien en, indien jullie agenda het toestaat, ook hierbij aanwezig willen zijn als club.
Mocht dit niet schikken of niet in jullie straatje passen, zouden wij de vrijheid willen vragen om een post te plaatsen met dit verhaal, voor de eventuele leden die wel op eigen houtje willen deelnemen.

Ik hoop dat de boodschap duidelijk is overgekomen en dat jullie onze passie en uitdaging willen delen.
Ik hoor graag van jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Mathijs van der Linde
Voorzitter PuntoSportivoClub

www.puntosportivo.com (http://www.puntosportivo.com/)
www.dizzy.come2me.nl (http://www.dizzy.come2me.nl/)

hieronder nogmaals in het kort wat onze bedoeling is!:

Wat is de bedoeling?:
Ieder zijn eigen meeting, maar wel allemaal op dezelfde locatie! Op deze manier kunnen we ook eens bij andere clubs kijken! Ideeen van elkaar op doen, gezellig praten over tuning, onderhoud, merken, types, over de verschillende auto’s, over het weer(?) en over elkaar… en wat is er nou leuker dan "Gluren bij de Buren"

Wanneer moet het plaatsvinden?:
Wij dachten aan zondag 13 April.
April is misschien iets vroeg in het jaar? Maar Juli is misschien weer druk ivm eigen meeting, shows en vakantie?

Wie komen er waarschijnlijk?:
Uiteraard zijn wij er als PuntoSportivo bij. Verder zijn er uitnodigingen onderweg naar alle clubs met kleinere auto's binnen de club. van Punto tot Polo, en Arosa tot Saxo! En komen er binnenkort flyers op verschillende sites!

Mochten jullie clubs of personen weten die misschien geen uitnodiging gehad hebben, maar wel onder de Small cars vallen, stuur dan deze uitnodiging maar vooral door!!!! Iedereen is welkom!!!

Waar zou deze meeting zijn?:
Lekker centraal in het land, met genoeg ruimte!
Wij hadden in gedachten: AC Restaurant de Meern aan de A12.
Veel van jullie houden daar ook wel eens een meeting, of zijn hier al wel eens geweest! En de Meern ligt lekker centraal in Nederland!

Hoe pakken we dit aan?:
In principe hoeven jullie als club of persoon weinig te doen. Aanwezig zijn met zoveel mogelijk leden/vrienden zou leuk zijn! En een stukje promotie op jullie site en forum. (flyer en promomateriaal komt nog!) Maar wij als PuntoSportivo zetten in principe alles op. (hulp is welkom uiteraard)

Om extra veel mensen te trekken willen we misschien ook een contest doen! Een beker voor de club met de meest aanwezige auto's! En een top5 (of top10) van mooist aanwezige showwagens! Maar dit is nog niet zeker en niet het eerste uitgangspunt.

De hele dag kan men terecht in het AC Restaurant. Oa voor een hapje en een drankje en voor toiletgebruik. Daarnaast zijn we in overleg met een aantal bedrijven voor een aantal clinics, en demo’s! (tips zijn welkom)

Ka'rmit
24-12-2007, 15:14
Hee,

Hier mag ik ook komen met de Panda!
Leuk!!Zal de Pandaclub ook ff informeren.
Dat is toch ook een kleine hatchback.

TaMMie
24-12-2007, 18:37
Lijkt me wel :)

choKArlaatje
24-12-2007, 18:49
Ik moet inderdaad zeggen dat dit een leuk initiatief is :)

DennisRS
24-12-2007, 21:03
als we gaan met de ka-club ga ik ook mee

ChArLiE21
24-12-2007, 21:54
lijkt me leuk

Sjon
25-12-2007, 10:12
Goed plan. Niet dat er veel mensen overtuigd zullen worden door de Ka maar wie weet kunnen we nog leuke ideeen opdoen. Locatie is ook weer goed

Ka'rmit
25-12-2007, 12:40
Heb ook een topic geopend op www.fiatpandaclub.nl (http://www.fiatpandaclub.nl)
Hoop dat er een beetje animo is.Anders kom ik wel bij jullie staan:) !!

Kunnen jullie mooi m'n nieuwe wielen zien!!
Originele zijn al verkocht gisteren.Die komen ze half januari ophalen.Donderdag ga ik de nieuwe bestellen!

Jullie moeten onze 100HP trouwens nog helemaal in het echt zien.:rolleyes:

Sjon
25-12-2007, 13:59
Jullie moeten onze 100HP trouwens nog helemaal in het echt zien.:rolleyes:
Goed plan. Ben er nog niet van overtuigd maar dat komt omdat ik ook nog nooit de moeite heb genomen er eentje van dichtbij te bekijken...:rolleyes:

Vriend van mij gaat waarschijnlijk ook met de punto wat ik persoonlijk een erg leuk karretje vind

Captain-America
25-12-2007, 16:40
Leuk initiatief, eens zien of ik (wij dan) erbij kunnen zijn.

Ka'rmit
27-12-2007, 16:13
Pandaclub heeft op 13 april al een eigen meeting.Ik kom zelf gewoon naar de Meern.Dan maar als enige Panda.

Sjon
27-12-2007, 16:50
doe je er gewoon een Ka sticker op en doe je net of je neus bloed ;)

Kabrio
29-12-2007, 13:43
Ik kom zelf gewoon naar de Meern.Dan maar als enige Panda.Ik heb tegen die tijd, denk ik, nog wel wat streetKa en Ford logo's. Ietwat aangetast door de natuur, maar verder in top-conditie ;)

Ka'rmit
29-12-2007, 20:53
:)

Ze zullen wel denken: Is dat nu de nieuwste Ka?

:D

Sjoerd102
10-01-2008, 23:44
Wellicht dat ik (al dan niet) met de pumadrivers ook kom.

fiestaman
11-02-2008, 10:29
ik kom ook met de fiestaclub

TaMMie
12-02-2008, 11:15
http://www.puntosportivo.com/flyer.jpg

Sjon
12-02-2008, 12:47
he de panda club komt toch ook. Kunnen we eindelijk die 100hp van Dennis zien :D

Captain-America
13-02-2008, 00:07
De moeite waard om te zien.

:cool:

Wel goed opletten want als Dennis, of Sanne, d'r de sokken in zet, is die zo weer verdwenen :)

he de panda club komt toch ook. Kunnen we eindelijk die 100hp van Dennis zien :D

Ka'rmit
13-02-2008, 01:13
De moeite waard om te zien.

:cool:

Wel goed opletten want als Dennis, of Sanne, d'r de sokken in zet, is die zo weer verdwenen :)

8)
Ach ja, soms is je rechtervoet wat zwaarder dan op andere
dagen.Gheghe!!

Kunnen we eindelijk die 100hp van Dennis zien :D

Wij zijn er bij inderdaad!!De andere 16" velgen zitten er al onder!Dus hij staat er netjes bij op 13 april!!:cool:

TaMMie
01-04-2008, 11:01
De organisatie wil graag weten hoeveel ka's ze kunnen verwachten dus wie gaan er allemaal?

Kabrio
01-04-2008, 12:23
dus wie gaan er allemaal?Nope...

Sjon
01-04-2008, 13:04
ik ben het wel van plan om even te gaan kijken

is tenslotte bij mij om de hoek

DennisRS
01-04-2008, 19:07
als het goed weer is ben ik er ook bij

pinkpanter
07-04-2008, 20:03
Zal proberen erbij te zijn. Als nieuw lid zal ik dan ook kunnen zien of de "club" inderdaad wat voor me zou zijn en of ik me er wel zal thuisvoelen. Maar ik beloof nog niets. Op een Kaatje meer of minder zal het er wel niet op aankomen.

choKArlaatje
07-04-2008, 21:57
Ik ga het niet redden helaas... :(
Leek me wel heel leuk.

Sjon
08-04-2008, 00:18
Zal proberen erbij te zijn. Als nieuw lid zal ik dan ook kunnen zien of de "club" inderdaad wat voor me zou zijn en of ik me er wel zal thuisvoelen. Maar ik beloof nog niets. Op een Kaatje meer of minder zal het er wel niet op aankomen.

nou twee of drie maakt toch wel een groot verschil :D

DennisRS
08-04-2008, 19:38
ja das wel heel weinig hoor 3

Sjon
09-04-2008, 00:02
ach op EFE was ik in mijn eentje

toen maar aangesloten bij de Fiestaclub en even een kort bezoekje aan Ford team noord (lees even met Spandel foto's gemaakt)

Deze keer heb ik al een date met de Grande Punto club om samen op te rijden

PaulD42
09-04-2008, 00:45
Even onder voorbehoud......... datum staat wel genoteerd maar ik weet nog niet zeker of we die kant op komen......

Paul

Sjon
11-04-2008, 12:12
even een lijstje met mensen die komen:

1. Sjon
2. DennisRS
3. PaulD42
4.

vul even aan

lijkt me erg weinig voor een club met ruim 30 actieve leden. Hoop dat we een beetje in de buurt komen te staan van onze vrienden van de Fiestaclub dan maar.

ook gelijk even het plattegrondje toegevoegd:

http://www.puntosportivo.com/acplattegrond.jpg

DennisRS
11-04-2008, 19:20
ja hoop wel dat er nog een paar bij komen hoor

Sjon
11-04-2008, 22:54
we hebben volgens het plaatje plek voor 5 dus dat moeten we toch wel vol kunnen krijgen?

PaulD42
12-04-2008, 21:39
Helaas moeten wij afhaken....... We hebben morgen andere verplichtingen die we over het hoofd hadden gezien....:oops::oops:
Heb ik de StreetKa uitgebreid staan poetsen vanmiddag.... Maarja, dat moest toch gebeuren!

In ieder geval veel plezier voor degenen die wel gaan.

Paul

DennisRS
12-04-2008, 23:06
o wordt wel erg rustig dan hoop wel dat er nog een paar bij komen hoor anders weet ik ook nog niet zeker of ik der wel bij ben

Sjon
13-04-2008, 00:29
nou ik sta volgens mij morgen weer in mijn eentje de Ka-club te vertegenwoordigen...

Nou ja gelukkig heb ik mijn shirtje gewassen dus lekker herkenbaar

Denk dat ik maar vriendjes ga maken met andere clubs. Rij sowieso al heen met Grande Punto en ga ook wel even buurten bij mijn vrienden van de Fiestaclub.

Nou ja hopelijk allemaal tot morgen

pinkpanter
13-04-2008, 10:00
Sjon,

Er is hoop voor je.

Ik kom in ieder geval jouw kant op. Weet echter niet zeker of de ouders ook mee komen in mijn auto, maar ik ga me nu gereedmaken voor vertrek.

Groeten

Pinkpanter

Sjon
13-04-2008, 10:03
het is een flink stukje rijden voor je maar ik zorg dat er een plekje vrij blijft voor je :P

tot straks

hier moet er nog even een en ander afgewerkt en afgesteld worden. Hoop dat er ook nog tijd is om te wassen.... Ach ze zijn het ondertussen gewend dat ze onder de bagger zit. Ze is dol op in de modder spelen :wub:

mr|repel
13-04-2008, 12:21
Gossie....wat lief :D :D

Sjon
13-04-2008, 15:30
het is een flink stukje rijden voor je maar ik zorg dat er een plekje vrij blijft voor je :P

ik heb het plekje echt 4 uur lang vrij gehouden maar volgens mij heb je het niet kunnen vinden of er is iets anders tussen gekomen.

Nou het begint haast traditie te worden dat ik in mijn eentje de Ka-club vertegenwoordig

was wel wat fris om in mijn T-shirt te lopen dus heb niet heel erg reclame kunnen maken

mr|repel
13-04-2008, 18:31
Helaas had ik vandaag andere dingen op het programma ( lang leve de wisseldiensten :( ) Was het wel gezellig ?

Sjon
13-04-2008, 19:54
erg gezellig met de vrienden van Fiestaclub en GPC (Grande Punto Club)

Ook ex-ka-club Spandel was er weer dus die heeft nog even een van de 5 plekken van de Ka-club bezet gehouden.

Hoor zojuist dat de Rode Ka uit Maastricht het toch wel gehaald heeft. Helaas net gemist dus :(

pinkpanter
13-04-2008, 21:00
Was er tussen 14 en 14.30 uur. Erg druk was het niet. Ben vorig jaar naar de Ford Mustang meeting geweest en daar stonden er meer van dan nu in De Meern van alle merken samen. Stonden bij de concurrenten een paar mooie karretjes op gebied van spuitwerk. Verder niet veel bijzonders gezien (misschien te verwaand geworden in het verleden met de Bug ?)
Heb er op gemak even rondgelopen, koffie gedronken, stuk taart gegeten en via binnenweggetjes terug naar Limbabwe.
Net terug van een Belgisch-Grieks restaurant en de dag kan rustig afgesloten worden nu.

Sjon
13-04-2008, 21:09
ik ging rond kwart voor twee weg dus we hebben elkaar net misgelopen

jammer

TaMMie
14-04-2008, 08:57
Ben vorig jaar naar de Ford Mustang meeting geweest

Mustang Valley?

shniek
14-04-2008, 10:14
grappig dat spandel er ook was.

pinkpanter
14-04-2008, 13:26
Mustang Valley?

Weet alleen dat het in September 2007 en dat het in Didam was. Hoe het heette....ben ik vergeten...