Bekijk de volledige versie : radio/cd-speler ford ka
ellekedegekste
10-01-2008, 17:59
heb gister een ford ka'tje gekocht. kwam er thuis alleen achter dat er alleen een radio en casettespeler op zit. wie verzint dat nou: een casettespeler in 2001!!
maar goed.. ben nu dus druk op zoek naar een radio/cd-speler. liefst zilver, hoeft niet.
Linda1985
10-01-2008, 19:23
hee!
Feli met je ka'tje mijn ka heeft het ook en komt uit 2004! k heb (mijn vader) heeft er een andere ingebouwd, je kunt dan een stukje dahsboard kopen bij de dealer en dan kun je elke willekeurige cd-speler er in bouwen.
Groetjes linda
missfutura
10-01-2008, 22:20
Ik heb Ka uit 2007... Met radio/cd speler... Is van de laatste serie of zo had m'n dealer t over... Ford heeft er heeel lang mee gewacht maar heeft dan eindelijk de Ka's ook voorzien van radio EN cd
Je kunt elke radio erin doen... Moet je ff nieuw frontje bestellen.. Kost je 20 euro.
missfutura
10-01-2008, 22:22
haha hoezo dubbel gesproken...
een standaard radio met cd speler kan je op MP ook wel vinden. Rond de 150 euro moet je er wel een kunnen vinden. Voor hetzelfde geld heb je ook een hele mooie aftermarket radio plus inbouwfrontje waar je weer meer mogelijkheden bij hebt
ChArLiE21
10-01-2008, 23:57
mijn ka is van 2000 (ookal zou je dat niet zeggen en dat is er niet aan te zien hihi dat terzijde) maar die had ook een casettespeler...die heb ik verruild voor een supermoderne Pioneer radio!
Ik heb er nog een liggen voor 110 euro
werkt perfect :)
de kleur is zilver met een beetje paarse tint erin (moeilijk uit te leggen :P)
Ik heb in mijn Ka die ik nu heb ook een nieuwe headunit van Alpine.
Ik heb er binnen woensdag en een week daarna naar alle waarschijnlijkheid wel een 6000 easy sound system (uit een ka) in zilverkleur te koop met cd speler enzo is dat.
Prijs tja, moek ff kijken voor hoeveel die dingen worden aangeboden.
Prijs tja, moek ff kijken voor hoeveel die dingen worden aangeboden.
Rond de 160 euro moet lukken. Die van mij is ook voor dat bedrag van eigenaar gewisseld. Heb ze voor meer zien gaan op MP maar dan moet je iets meer geduld hebben denk ik
Geduld is bij mij een schone zaak en op te brengen.
Geen verkeerde prijs. Passen ze alleen in de Ka of is het gwoon een "universele" ford radio?
alleen Ka helaas. Alhoewel de radio zelf wel in meerdere modellen is terug te vinden maar dan met een ander front
ok dus die past niet in andere auto`s. Nja is dus wel een markt voor. Mooizo:D
Die van mij is uit 2006 en daar zat standaard ook 1 met cassette in, niet te geloven toch? Gelukkig heeft de vorige eigenaar dit ook begrepen en er als optie een radio/cd-speler erin laten zetten, waardoor ik daar nu ook een voordeeltje mee heb. Op marktplaats zijn die cd-spelers niet zo duur. Als je origineel wilt zit je denk ik tussen de 100 en 130 euro ofzo, maar beter is om te overwegen voor een alternatief merk. Laatst zag ik namelijk 1 bij de Lidl voor 50 euro met cd-speler/mp3-speler.
Nou 100 euro voor zoon cd speler van ford denk ik dat dat lastig wordt hoor. worde rond 175 aangebode dus 150 lijkt me reeeler.
Maar opties en geluid wat die standaard radio 6000 doorgeeft vind ik slecht.
Daarom heb ik een andere
arnoldhaas
25-06-2008, 18:31
Wie o wie kan mij helpen?
Ik heb een Ka en het frontje van de radio is er nooit uit geweest!
Nu is de accu vervangen en moet er een code ingevoerd worden.
Is deze nog te resetten?
Alvast dank!
Wie o wie kan mij helpen?
Ik heb een Ka en het frontje van de radio is er nooit uit geweest!
Nu is de accu vervangen en moet er een code ingevoerd worden.
Is deze nog te resetten?
Alvast dank!
kijk eens aan de binnenzijde van het klepje van je zekeringkastje...
ivo_gismo
26-06-2008, 00:02
of eventueel boven op de radio
zoals die van mij had
anders kan je altijd bij de ford dealer vragen of ze hem voor je willen opzoeken via serienummer
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.