PDA

Bekijk de volledige versie : De Elfstedentocht - FMC - maandag 12 mei 2008

Kabrio
11-01-2008, 14:15
Ook dit jaar is er weer een Elfstedentocht georganiseerd door De Friesche Motorclub (http://www.frieschemotorclub.nl/).

Carla, Monique en ik hebben nu 2 keer meegedaan en het blijft gewoon leuk.
Aangezien vorig jaar echt een aanfluiting was, met maar 4 aanmeldingen (waarvan 1 nog cancelde ook), hopen we dit jaar toch wel als een echte Ka-Club aanwezig te kunnen zijn hoor.

Ja, het is een tocht van gemiddeld 225 km.
Ja, het is soms lang wachten bij het tankstation.
Ja, het kost je geld.
Ja, Friesland is een rot eind weg (Zeeland ook overigens ;))
Ja, we starten met z'n allen en eindigen met z'n allen.
Ja, we maken ook lol en tussensprintjes (maak niet te veel, agenten laseren op de route).
Ja, we maken tijd voor koffie en eten!
Ja, het is bedoeld om veel lol te hebben en van de omgeving te genieten...
Zelf ben ik van origine een Fries en heb er 17 jaar gewoond, maar kom elke keer weer wat mooiers tegen.

Kom op mensen, doe eens een poging en ga mee! Zodat Carla, Monique en ik zich niet zo hoeven te schamen voor de schamele opkomst!

Er is wel een einde datum voor aanmelding maar daar heeft Carla wat meer info over geloof ik.
Althans zij besteld de kaarten dan toch, als voorzitter? :p

Op aangeven van Dennis dus alvast even een lijstje.

Carla
Ed en Monique
Dennis en Sanne
Ralph en Jolande (onder voorbehoud)Je betaalt overigens per auto hè? Wil je per persoon een vaantje en schild, dan moet ook zoveel keer betalen.

Liefhebbers die mee willen, meldt het even en ik voeg jullie toe.
Hou er wel rekening mee, het is best wel lullig als er veel afgelastingen zijn, zoniet een debacle... ;)

choKArlaatje
11-01-2008, 14:30
Ik verwacht in maart weer bericht te krijgen van de FMC dat ik kaarten kan bestellen.

Het is meestal een inschrijving tot 3600 deelnemers, dus dan is het zaak om toch redelijk snel te gaan bestellen. Aangezien die 3600 deelnemers volgens mij altijd meedoen.

Ik ben er in ieder geval bij ( zal ook wel moeten, tis natuurlijk een thuiswedstrijd ;) ) en heb er nu alweer zin in :)

Hopen op mooi weer, maar dat was de afgelopen jaren gelukkig wel goed geregeld met de weergoden :D

Ka'rmit
11-01-2008, 16:00
Heb het er met Ed over gehad op de nieuwjaarsmeeting.

Wij zijn van de partij met onze Panda 100HP!!
Ons mag je alvast bijschrijven op de deelnemerslijst!!

Ka'rmit
11-01-2008, 16:06
Zelf ben ik van origine een Fries

Aaaaaah.....vandaar!!
Nu valt alles op z'n plaats!!
:D :D :D :D :D

Sorry....flauwe grap, maar ik kon het even niet laten.
:rolleyes:

Kabrio
11-01-2008, 16:08
Leuk Dennis...

Je betaalt overigens per auto hè? Wil je per persoon een vaantje en schild, dan moet ook zoveel keer betalen.

Liefhebbers die mee willen, meldt het even en ik voeg jullie toe aan het lijstje.
Hou er wel rekening mee, het is best wel lullig als er veel afgelastingen zijn, zoniet een debacle... ;)

Kabrio
11-01-2008, 16:09
Aaaaaah.....vandaar!!
Nu valt alles op z'n plaats!!
:D :D :D :D :D

Sorry....flauwe grap, maar ik kon het even niet laten.
:rolleyes:
:snipersmile: :onfire:

Heb ik het zo goed uitgebeeld? En dan ben ik degene die ligt hè... ;)

Ka'rmit
11-01-2008, 16:13
:) :)
Heel goed, man!!:p

Catch me if you can!!!:cool:

ivo_gismo
11-01-2008, 16:59
Aangezien vorig jaar echt een aanfluiting was, met maar 4 aanmeldingen (waarvan 1 nog cancelde ook), hopen we dit jaar toch wel als een echte Ka-Club aanwezig te kunnen zijn hoor.

wrom zou het jou anders gaan dan bij ons

limburg rit
zeeland rit

Captain-America
11-01-2008, 18:39
@ mien Fryske friend ;)

Misschien, moet ik ff met Jolande overleggen en afhankelijk van d'r rooster (zij werkt btw op de luchtmachtbasis Leeuwarden ;) ), dat wij d'r ook bij benne.

Ben dan wel geen Frysk maar heb d'r met veel plezier 3 jaar gewerkt op de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden, waar ik overigens later dit jaar mijn hbo bul hoop te behalen, ff d'r bij ;) die had ik nog niet in de verzameling ;)

Hoor je btw asap van mij.

Kabrio
11-01-2008, 20:48
wrom zou het jou anders gaan dan bij ons

limburg rit
zeeland ritJa het ging anders vorig jaar, men klaagde dat het te ver was en zo terwijl de organisatie niet bij ons lag. Mensen wilde op de motor komen, andere plannen rond die tijd. Geloof dat jij onder het mes moest Ivo;) Mensen deden allemaal andere dingen, terwijl dit juist de gelegenheid is om onder het bezoek van je schoonmoeder uit te komen (is natuurlijk een geintje hè, zoals men dat hier tegenwoordig hoort te zeggen òf zal ik het dan maar niet zeggen? ;)). Er was een grote teleurstelling dat niemand meer wilde en daar kan Carla wel even over meepraten. Verder maak ik er geen woord aan vuil. Het zou leuk zijn als de andere... ahum, laat maar. We rijden gewoon een tocht georganiseerd door de FMC.

Oja, 1 en ander is in het vorige topic over de Elfstedentocht 2007 (http://www.ka-club.com/forum/showthread.php?t=2825) te lezen.

Kabrio
11-01-2008, 20:50
@ mien Fryske friend ;)

Misschien, moet ik ff met Jolande overleggen en afhankelijk van d'r rooster (zij werkt btw op de luchtmachtbasis Leeuwarden ;) ), dat wij d'r ook bij benne.

Ben dan wel geen Frysk maar heb d'r met veel plezier 3 jaar gewerkt op de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden, waar ik overigens later dit jaar mijn hbo bul hoop te behalen, ff d'r bij ;) die had ik nog niet in de verzameling ;)

Hoor je btw asap van mij.freon ;)

Zou leuk zijn... Het gaat er ook niet om dat je Fries bent of zo, het gaat om de gezelligheid. En dat is wel even nodig om bepaalde dingen in te halen ;) .
Hoop dat Léon ook mee gaat en Rob, kan hij zijn bumper weer aan gort rijden en de rest natuurlijk ook, maar met hun hebben we al leuke ritten gemaakt daar in het Friese...

choKArlaatje
11-01-2008, 21:03
Het zou natuurlijk errug leuk zijn om eens met 10 (of meer) Ka's rond te rijden hier.... Wie weet melden zich nog wat nieuwe liefhebbers aan uit deze provincie ;) (reclame noemen ze dat volgens mij :D )

Kabrio
11-01-2008, 21:10
Het zou natuurlijk errug leuk zijn om eens met 10 (of meer) Ka's rond te rijden hier.... Wie weet melden zich nog wat nieuwe liefhebbers aan uit deze provincie ;) (reclame noemen ze dat volgens mij :D )Dat zou werkelijk iets tranentrekkends zijn Carla, zo mooi :D De mogelijkheid om een recentere foto te maken van de leden, nou ja hun auto's dan ;) Wonen er nog leden in Friesland dan, naast jou Carla? :p En masse gaat men naar Limburg en Zeeland, dan kan Friesland er ook wel bij... Misschien levert het nog iets positiefs op voor de club ook... ;)

choKArlaatje
11-01-2008, 21:20
Dat zou werkelijk iets tranentrekkends zijn Carla, zo mooi :D Haha echt wel! :eek: (afgelopen zondag waren er 14... Duitsland is verder weg voor de meesten... Wie weet.... ;)

Wonen er nog leden in Friesland dan, naast jou Carla? :p

Hehe, nope.... Ben Remi vanuit deze provincie... Voel me zo verdomd alleen ;)

Kabrio
11-01-2008, 21:28
Haha echt wel! :eek: (afgelopen zondag waren er 14... Duitsland is verder weg voor de meesten... Wie weet.... ;)En Zeeland en Limburg? :rolleyes:

Hehe, nope.... Ben Remi vanuit deze provincie... Voel me zo verdomd alleen ;)Ach, gossie... :p

ivo_gismo
11-01-2008, 21:41
Geloof dat jij onder het mes moest Ivo;)
klopt anders was ik dus echt wel meegegaan
maar zo zie je maar dat het jammer is en blijft
als je met de club iets wilt regelen en er gaan er dan niet zoveel mee als je gehoopt had
het is niks ten nadele van jou ( deze keer eens niet :) )
ik vind het gewoon jammer
minder overbodige regel afstand :cool:

Kabrio
11-01-2008, 21:51
klopt anders was ik dus echt wel meegegaan
maar zo zie je maar dat het jammer is en blijft
als je met de club iets wilt regelen en er gaan er dan niet zoveel mee als je gehoopt had
het is niks ten nadele van jou ( deze keer eens niet :) )
ik vind het gewoon jammerJe ontluikt zowaar een glimlach op mijn gezicht. Dit is het nadeel van data's waar je zelf gewoon niets aan kan doen. En ja, ik moet ook zeggen dat ik tegenwoordig met mijn nieuwe werk, vaker in het weekend vrij ben en dus ook meer mogelijkheden heb om te komen. Hetgeen ik persoonlijk als erg plezierig ervaar. Maar goed, ik hoop echt dat zoveel mogelijk mensen de tijd kunnen vinden om mee te gaan. Saamhorigheid is soms eens een gemis bij de club. Terwijl de doelstelling door iedereen om-armd wordt.

minder overbodige regel afstand :cool:Wow... :D

Ka'rmit
11-01-2008, 22:04
Het zou natuurlijk errug leuk zijn om eens met 10 (of meer) Ka's rond te rijden hier

Plus 1 Panda 100HP:)

choKArlaatje
11-01-2008, 22:09
Plus 1 Panda 100HP:)

:cool:
Die uiteraard altijd welkom is en blijft ;)

( iedereen hier op het forum is welkom wat mij betreft, wat voor auto men ook maar heeft, zolang men de Ka maar leuk vind :D )

ivo_gismo
12-01-2008, 00:56
Je ontluikt zowaar een glimlach op mijn gezicht.

we gaan niet eng doen :eek:

Kabrio
12-01-2008, 12:23
we gaan niet eng doen :eek::happy:

choKArlaatje
08-03-2008, 20:00
De inschrijving is weer geopend...
Startttijden liggen weer tussen 7 en 9 uur, dus ik zal weer aangeven dat de voorkeur uitgaat naar zo laat mogelijk.

Het inschrijfgeld bedraagt €12 per auto, als de passagier(s) ook een vaantje en plaquette wil(len), wordt het €12,- per persoon...

Wie gaan er mee?

* Carla
* Ed en Monique
* Dennis en Sanne

Kabrio
08-03-2008, 22:55
De inschrijving is weer geopend...
Kom op mensen, het is een onwijs leuke tocht, die je zelf niet hoeft uit te stippelen... ;)

Ka'rmit
09-03-2008, 10:02
Wij hebben er nu al zin in!:)

Kabrio
14-03-2008, 20:48
Aangezien het zo zielig stil blijft, kunnen we het beter zo laten. Gaan we ook geen scheve gezichten krijgen...;)

Ka'rmit
15-03-2008, 00:26
Dus het blijft bij 2 Ka's en een Panda?
Nou ja,als het maar gezellig wordt.
En dat wordt het wel.
Gelukkig zijn we met 3 andere gezellige mensen!;)

shniek
15-03-2008, 00:38
Kreeg ook bericht via FordteamNoord.. maar ik kan dan echt niet jammer genoeg. wel leuk idee om met die stempels te werken zoals echt met schaatsen!
Volgend jaar staat hij wel op de planning want tis ook nog redelijk in de buurt ook

Ka'rmit
15-03-2008, 00:42
Hoe werkt dat precies met die stempels dan?

Krijg je een kaartje die je moet laten stempelen of zo?

TaMMie
15-03-2008, 10:42
Yups, je komt langs diverse stempelposten en alleen als je alle stempels hebt krijg je je beloning :)

shniek
15-03-2008, 14:43
Yups, je komt langs diverse stempelposten en alleen als je alle stempels hebt krijg je je beloning :)

die beloning is een Elfstedentocht plakaat

TaMMie
15-03-2008, 15:05
-je ;)

shniek
15-03-2008, 19:55
---

TaMMie
16-03-2008, 10:28
Hier geen probleem

shniek
18-03-2008, 12:52
Bij mij doet hij het ook alweer hah!

Kabrio
29-03-2008, 20:44
Vandaag waren we lekker aan het shoppen in de PC Hooftstraat en tussendoor lekker aan het lunchen geweest. Bijna een compleet maandsalaris weg en vele dingen besproken, waaronder de meeting tijdens de Friesche Elfstedentocht. Iets wat we altijd zullen aanprijzen als 'erg leuk!'. Onze eerste rit samen (Monique en ik)... maar uh... we gaan dit jaar niet en zeggen dus af. Helaas (eigenlijk niet), we hebben geen zin meer en om eerlijk te zijn, het boeit niet meer zo. We kopen liever leuke kleren (vandaag leuke ervaring mee gehad :rolleyes:) en een beetje sparen voor de vakantie in West-Italië en Zuid-Frankrijk, maar de Elfstedentocht... sorry, dit jaar niet.