Bekijk de volledige versie : Ford Fair 3 Augustus, Silverstone
Soundraiser
18-01-2008, 14:45
http://forum.fiestaclub.nl/uploads/1200351914/gallery_520_28_57500.jpg
Misschien mensen die mee willen als Ka/Fiesta groepje ???
Kaarten zullen in de voorverkoop ongeveer €15,00 doen en aan de poort € 23,00 per persoon
De overtocht per Trein van Calais / Dover / Calais kost je op basis van zaterdag heen zondag terug ongeveer 60 tot 80 euro per auto (en je mag met max 4 inzittenden in een auto) en een hotelkamer kost ongeveer 75 euro per nacht en je mag met max 3 personen op een kamer. reistijd van Utrecht > Calais - Dover > Silverstone is ongeveer 6 uur op het gemak, terugreis is ongeveer gelijk.
Tevens kan ik aanbieden voor de prijs van ongeveer 23 euro een Club track sessie op het circuit met de Engelse Fiestaclub (waar alles wat op het Fiestaplatform is gebouwd zoals de Ka en Puma welkom is)
Misschien mensen die mee willen als Ka/Fiesta groepje ???
Dan hebben we wel vakantie, dus ik hou het in het achterhoofd.
Kaarten zullen in de voorverkoop ongeveer €15,00 doen en aan de poort € 23,00 per persoon
De overtocht per Trein van Calais / Dover / Calais kost je op basis van zaterdag heen zondag terug ongeveer 60 tot 80 euro per auto (en je mag met max 4 inzittenden in een auto) en een hotelkamer kost ongeveer 75 euro per nacht en je mag met max 3 personen op een kamer. reistijd van Utrecht > Calais - Dover > Silverstone is ongeveer 6 uur op het gemak, terugreis is ongeveer gelijk.
Is te overzien allemaal...
Tevens kan ik aanbieden voor de prijs van ongeveer 23 euro een Club track sessie op het circuit met de Engelse Fiestaclub (waar alles wat op het Fiestaplatform is gebouwd zoals de Ka en Puma welkom is)
Aantrekkelijk hehe...
DennisRS
18-01-2008, 22:03
lijkt me best leuk om een x te kijken daar zal ff kijken of ik dan vakantie heb, maar als er meerdere van hier gaan denk ik dat ik er ook wel bij ben mits ik vrij kan krijge
Captain-America
19-01-2008, 01:33
Leuk initiatief. Vrees echter dat ik dan met mijn kids en vrouw op vakantie zal zijn.
choKArlaatje
19-01-2008, 09:59
Lijkt me doodeng om in Engeland te rijden... Maar als er iemand zegt dat ik mee kan/mag rijden, ga ik ook mee ;)
Lijkt me doodeng om in Engeland te rijden... Maar als er iemand zegt dat ik mee kan/mag rijden, ga ik ook mee ;)
Monteer ik speciaal voor jou een ski-box op de roadsterbeugels. Heb maar 2 stoelen :D 'The wind is blowing air in her hair...'
choKArlaatje
19-01-2008, 10:58
Monteer ik speciaal voor jou een ski-box op de roadsterbeugels. Heb maar 2 stoelen :D 'The wind is blowing air in her hair...'
Aardig aanbod :D
Soundraiser
19-01-2008, 14:17
het rijden in engeland valt wel mee, de eerste 10 minuten dat is even wennen. maar gewoon tegen elkaar roepen LINKS, werkt geweldig.
en als je op Folkstone de trein af rijd, ga je automatisch goed. want de uitgang is de oprit van de snelweg
Captain-America
19-01-2008, 19:34
Heb, alweer enige tijd terug, o.a. toen ik daar studeerde, in Engeland rondgereden.
Sterker nog mijn eerste heavy ongeluk gehad daaro tijdens zijn study school op de universiteit...
Niet willen keren op een, wat later bleek, snelweg...., zonder tussenstuk/vangrail, als je een rotonde gemist hebt...Zat toen een grote Rover Vanderplas in mijn dode hoek, met naar later bleek een politieagent aan het stuur...lang verhaal....maar nadien, niet meer die reis overigens, heb ik het weer geprobeerd, rijden in Engeland en Schotland, zonder problemen ;)
Zou d'r best graag met (in) mijn SportKa willen toeren ff langs mijn universiteit enzo ;)
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.