Bekijk de volledige versie : ik ben nieuw hier
mirretje
27-02-2004, 23:38
hallo allemaal,ik ben mirretje(mirriam) en ik heb dan eindelijk mijn KA,ben er ontzettend blij mee,hij is zilvergrijs,helemaal alles mee gespoten,alles erop en eraan.een toppertje dus.
ik ben trouwens opzoek naar een sleutelhanger van de KA,het logo wel te verstaan.weet iemand hoe daar aan kan komen??
buiten mijn KA heb ik verder als hobby; chatten,computerspelletjes, en gewoon leuke dingen doen.
groetjes mirretje :o
:multi: :multi: hey mirriam ,welkom bij de ka;tjes
ben zelf ook pas lid en 22feb meegeweest naar mijn eerste meeting
ech wel lachen met die KAnjers.
veel plezier met je KAnon. :onfire: :thumbup:
Hallo hallo!
Welkom! :lol:
Hoi Mirriam
Gefeliciteerd met je Ka! :thumbup:
En natuurlijk welkom. :)
Ook namens mij hartelijk welkom en veel plezier met je nieuwe Ka. :thumbup:
Greetz,
Martijn.
:n00b: welkom
en veel plezier
joeri
Welkom en gefeliciteerd met je Ka ;)
Groet,
Rob.
Xipe Totec
29-02-2004, 14:00
hallo allemaal,ik ben mirretje(mirriam) en ik heb dan eindelijk mijn KA,ben er ontzettend blij mee,hij is zilvergrijs,helemaal alles mee gespoten,alles erop en eraan.een toppertje dus.
ik ben trouwens opzoek naar een sleutelhanger van de KA,het logo wel te verstaan.weet iemand hoe daar aan kan komen??
buiten mijn KA heb ik verder als hobby; chatten,computerspelletjes, en gewoon leuke dingen doen.
groetjes mirretje :o
Hoi Mirriam, leuk er weer een lid bij te hebben, vanaf deze plaats hartelijk welkom. Ik zie dat je nog geen antwoord hebt gehad op je vraag voor een sleutelhanger, nou die kan je gewoon bij de Ford dealer kopen, tenminste, als je de metalen sleutelhanger bedoeld. Die kost geloof ik iets van €5,95 ofzo, weet ik niet zeker, maar zal rond die prijs zijn.
tja ik werk niet bij de ford.ik ben daar dan ook niet zo van op de hoogte.hier is dus het lang verwachte antwoord.
:oops: joeri
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.