Bekijk de volledige versie : Led Achterlichten
Joskevermeulen2
30-01-2008, 14:21
Led achterlichten te koop
moet wel nieuwe bedrading hebben als je wat van electriciteit kent is dit een makkie
mogen voor 100 euro weg het gaat om de witte led lampen
foto:
http://www.ass-tuning.com/led_luci_slike/ford%20ka%20krom.jpg
heb je nou alweer achterlampen te koop? de vorige heb ik van jou gekocht, zien er wel mooi uit maar de lijm aan de ene kant heeft een andere kleur dan aan de andere kant.
Je zei dat ze nieuw 180 euro waren maar dat zie ik er niet echt vanaf;)
Ben blij dak er niet super veel voor betaald heb want dat waren ze niet waard. Aan 1 kant lekten ze heel erg, hele kofferbak steeds nat. nu gelukkig opgelost met dik tape.
Waarom ga je deze alweer verkopen? En waarom nieuwe bedrading? deze heb j net gekocht toch (2 maande ofzo)
Joskevermeulen2
03-02-2008, 19:52
heb problemen voor te goed te regelen bij aankoop was er een draadje los en ken er niets van zelf dus daarom moeten ze weg. bij de lampen die jij hebt gekocht heb ik nooit een probleem gehad heb er zelf niets aangedaan het enige dat ik had was af en toe wat condens
daar begint het lekken al;) condens heb ik idd ook een beetje.
Groeten
Captain-America
03-02-2008, 21:36
Tsja soms is het verstandig om de originele Ford producten te blijven gebruiken, zal vast niet voor niets zijn...
;)
mr|repel
03-02-2008, 21:37
gewoon goed afkitten, heb je nergens last van :D
Wel eerst goed laten drogen, anders gaat die condens er nooit meer uit!
Tsja soms is het verstandig om de originele Ford producten te blijven gebruiken, zal vast niet voor niets zijn...
;)
Maar Ford heeft niet van zulke lampen als die ik wilde en dan moet je wat anders he;)
Zelfs in de ford achterlichten zit condens(koplampen soms ook) alleen zie je het daar niet zo makkelijk in omdat deze niet helder zijn.
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.