Bekijk de volledige versie : Klaverblad velgen
Heb 4 klaverblad velgen liggen, jullie kennen ze wel, van de Ford Puma. Zijn beschadigd, zonder banden.
Passen niet onder een Focus en worden dus verkocht ;)
Vraagprijs: 100 euro.
Schopje omhoog, nu voor 50 euri. Doe er winterbandjes op en je houdt je dure, fancy wielen mooi voor de zomer ;)
mr|repel
21-09-2008, 18:54
Wat voor een maat velg is het eigenlijk ?
Volgens mij 15" maar dan zou ik even moeten kijken
gaat bij mij helaas niet passen anders was het een mooi aanbod
mr|repel
22-09-2008, 08:52
Tammie, onder voorbehoud wil ik ze wel hebben, nog even met de Chef des huizes overleggen :P
Ik wacht het rustig af ;)
mr|repel
22-09-2008, 20:17
Het gaat even niet door, moet eerst eens afmaken waar ik aan begonnen ben :P, voor de rest zou ik zeggen "kopen, kopen, kopen" :D
Het gaat even niet door, moet eerst eens afmaken waar ik aan begonnen ben :P, voor de rest zou ik zeggen "kopen, kopen, kopen" :D
ja echt een koopje
voor de handelaars zit er zeker ook winst in...(hint hint)
ivo_gismo
23-09-2008, 12:57
jij bent toch de handelaar ??
jij bent toch de handelaar ??
ja maar helaas ga ik op vakantie dus heb er geen tijd voor en ik gun anderen ook wel eens een mazzeltje
Wat was precies de maat? (hoop 14 inch):P
Wat was precies de maat? (hoop 14 inch):P
nee 15 inch zit er standaard onder de Puma...
Als iemand zich geroepen voelt komtie ze maar haluh....ze liggen niet in de weg of zo
Als iemand zich geroepen voelt komtie ze maar haluh....ze liggen niet in de weg of zo
zet ze dan op MP met een vaste prijs van 175 euro
ben je ze zo kwijt en krijg je er vast meer voor als hier
bied deze gewoon aan op de Fiestaclub ofzo ben je ze echt zo kwijt. Heb die van Ronniej ondertussen ook al weer verkocht. Misschien heb ik voor jou ook een koper maar dat laat ik nog wel even weten
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.