Bekijk de volledige versie : Bbs 14" Velgen Met Nieuwe Banden
Timmio85
20-03-2008, 12:12
Ik heb te koop: 14"BBS velgen met nieuwe Dunlop SP9000 banden.
Velgen hebben steek van 4 x 108 en ET waarde van 38. Let op: Banden en velgen zijn gloed nieuw, dus geen enkel krasje of wat dan ook en geen km onder een auto gezeten.
Banden kosten nieuw per stuk 118 euro. Velgen ruim 150 euro per stuk.
PRIJS: €650. Op te halen in Elst (tussen Arnhem en Nijmegen).
Contact liefst via email of PM.
Mvg
Tim
ford kalos
21-03-2008, 22:52
vind ze ook wel erg prijzig.... voor dat bedrag heb ik ook een leuk 15 inch setje met banden.
Klopt;)Denk niet dat deze persoon zit te wachten op kritiek. Hij verkoopt enkelt... (ondertussen zal de set toch wel verkocht worden hier, onderhands zonder melding).
Geef mijn mening, en is vast gwoon een handelaar (1 bericht en meer hoor je er niet meer van)
Geef mijn mening, en is vast gwoon een handelaar (1 bericht en meer hoor je er niet meer van)Tsja, toen ik dat een paar maanden geleden zei, moest ik niet zo veel kritiek uiten... Rare tijden tegenwoordig... Ik doel niet specifiek op jou hoor, maar strange things are happening.
Nou dit is gewoon weer iemand die dropt 1 bericht en wacht af, gewoon gebruik maken van en kan me herrinneren dat "we" dat niet meer wilden, dat mensen even 1 of 2 berichte doen en verder niet meer hier zagen
Nou dit is gewoon weer iemand die dropt 1 bericht en wacht af, gewoon gebruik maken van en kan me herrinneren dat "we" dat niet meer wilden, dat mensen even 1 of 2 berichte doen en verder niet meer hier zagenAlleen werkt het hele geval wat we toen voorstelden niet... Alsof alles kwakkeloos toegelaten wordt, zonder er naar te kijken. Maar ik zeg niets, straks heb ik het weer gedaan... ;)
haha;)
Alles wordt idd zo toegelaten. aanmelden en spammen is het principe nu;)
Maarja lastig uit te bannen
vind ze ook wel erg prijzig.... voor dat bedrag heb ik ook een leuk 15 inch setje met banden.
Prijzig? Voor echte BBS velgen in naar lijkt goeie staat is dit zeker niet te veel. Niet dat ik ze zou willen maar niet zeuren over de prijs.
Ik heb nog een set 15'' liggen voor net onder de 200 euro voor de liefhebber maar daar schijn ik ook niet van af te komen...
tegenwoordig worden berichten door een mod gecontroleerd voor ze geplaatst worden. Ik kreeg net deze melding: http://www.ka-club.com/forum/newthread.php?do=postthread&f=13
tegenwoordig worden berichten door een mod gecontroleerd voor ze geplaatst worden. Ik kreeg net deze melding: http://www.ka-club.com/forum/newthread.php?do=postthread&f=13Ja, maar het werkt niet echt, want ze worden toch wel kwakkeloos doorgelaten...
Oja, jouw link... ->
http://i39.photobucket.com/albums/e186/Kabrio/oh.png
ford kalos
22-03-2008, 14:26
Prijzig? Voor echte BBS velgen in naar lijkt goeie staat is dit zeker niet te veel. Niet dat ik ze zou willen maar niet zeuren over de prijs.
Ik heb nog een set 15'' liggen voor net onder de 200 euro voor de liefhebber maar daar schijn ik ook niet van af te komen...
Zal voor bbs vast normaal zijn maar vind het toch wel erg prijzig voor 14inch maar ieder zijn smaak en keus natuurlijk.
Bij mij deed de link het ook niet
Vind het prijzig voor die velgen omdat ik ze niet mooi vind;) zal best een goede prijs zijn voor BBS maar heb ik liever grotere en dan maar geen bbs;)
Bij mij deed de link het ook niet
Bij mij ook niet maar was een melding dat er eerst een moderator naar het bericht kijkt alvorens het geplaatst word
Vind het prijzig voor die velgen omdat ik ze niet mooi vind;) zal best een goede prijs zijn voor BBS maar heb ik liever grotere en dan maar geen bbs;)
Als het een set is die je niet mooi vind dan is 100 euro al te duur ;)
Zelf vind ik het geweldige velgen maar passen totaal niet (persoonlijke smaak) bij de styling van de Ka maar onder een Fiesta mk1/mk2 zou het zeker goed staan
Nee vind ze heel klein lijken en daar houd ik niet van;)
Maarja idd dan is 100 euro al te duur, als ik ze niet mooi vind.
Maar ik zie ook niet in dat ze heel duur moeten zijn;) zal wel de kwaliteit van het materiaal zijn dan;)
Timmio85
23-03-2008, 23:19
Dames en heren, bedankt voor alle speculaties. Ik ben er lekker een weekje tussen uit geweest, daarom hier geen reactie geplaatst. Valt me tegen hoeveel negatieve reacties ik krijg.
Reden van verkoop is dat ik ze zo nieuw heb besteld, en er achter kwam dat mijn nieuwe auto een heel andere ET waarde heeft. Hierdoor zou ik spacers van 20-25mm moeten plaatsen, daar begin ik niet aan. Ook ben ik geen handelaar. Onder deze naam (Timmio85) ben ik bekend bij o.a. Extreme-machines.nl, Peugeotgticlub.nl en 2xceler8.nl met mijn peugeot 106 1.6 8v turbo.
1. Is absoluut niet duur, setje kost nieuw rond de duizend euro. Het zijn BBS velgen met super banden (SP9000). Dit setje is nieuw, ik leg er dus dik 300 bij.
2. Idd, ik zal hier waarschijnlijk niet meer posten, het gaat enkel om de verkoop van deze velgen. Ik heb dan ook geen Ka. Post hier omdat de ET van jullie auto's wél de goede is voor deze velgen.
Ik hoop dat nu het mooie weer gaat komen ik iemand een plezier kan doen met deze prachtige wielen.
Mvg
Tim
Trek het je niet persoonlijk aan, Timmio. Een paar maanden geleden is er hier ook al eens een heftige discussie geweest over het feit dat er vaak mensen iets te koop aan bieden en vervolgens niets meer van zich laten horen.
Wellicht was het beter geweest als je meteen de reden van verkoop erbij had vermeld. Ik vind het in ieder geval klasse van je dat je aan de ford Ka gedacht hebt omdat deze inderdaad dezelfde steek heeft als de Peugeot.
Misschien dat er alsnog iemand hier interesse heeft in een setje mooie velgen en anders succes met de verkoop.
Paul
1. Is absoluut niet duur, setje kost nieuw rond de duizend euro. Het zijn BBS velgen met super banden (SP9000). Dit setje is nieuw, ik leg er dus dik 300 bij.
Geloof dat ik dat al duidelijk gemaakt had. Zijn echt geweldige velgen dus je zal ze zeker wel kunnen verkopen voor die prijs.
Kwa maat past het wel goed onder de Ka maar helaas kwa design wat minder maar dat ligt er weer een beetje aan wat voor smaak je hebt
Peugeot heeft een offset van 15 ofzo toch? Wel leuk om te gaan shoppen bij Peugeot als je de Ka wat breder wilt hebben. Heb ooit gedacht aan Peugeot 205 GTI wielen voor onder de Ka:
http://www.autoweek.nl/images/800/e/270d7b5dd50ce90f53ad8dbb61c109ce.jpg
1)Maar het is wel verschrikkelijk dom dat je niet even de ET waarde nagekeken had van je nieuwe auto of aan jou velgenverkoper gevraagt had of het zo paste allemaal.Nu leg je er 300 euro bij:S
2)Waarom breng je ze niet gewoon weer terug? je kan ze toch gewoon omruilen door te zeggen dat ze niet passen mits je er van alles aan veranderd? Als dat niet kan dan vast wel als je ze voor 100 euro minder aan hun aanbied;) scheeld je weer 200 euro
3) wat uitgebreider verhaaltje erbij was zeker heel wat beter geweest;)
Timmio85
25-03-2008, 14:16
Misschien niet zo handig dat ik niet meteen het verhaal erbij gedaan heb. Had gedacht dat mensen dit aanbod wel kunnen waarderen. Uiteraard heb ik geprobeerd de velgen terug te brengen, maar aangezien het mijn eigen fout is (terecht) kon dat niet meer. Niet echt slim, maarja wilde al een tijdje dit soort wielen en dacht (voordat ik mijn nieuwe auto had) "ik doe het gewoon" -achteraf niet zo slim,maar iedereen maakt fouten. Vandaar dat ik ze nu zelf aanbied.
Verwacht ze ook binnenkort verkocht te hebben, zijn mooie wielen, helemaal nieuw. Dus moet geen probleem zijn.
Bedankt voor jullie reacties,
Tim
Probeer marktplaats es;) veel grotere kans (groter publiek)
Daar raak je alles kwijt;)
Timmio85
25-03-2008, 19:37
Super tip
:) nooit van gehoord zeker?
Marktplaats
Shniek:
sarˇcasˇme (het; sarcastisch, sarcast) 1 bittere, bijtende spot
Timmio85
04-04-2008, 18:11
Met het ophalen van de velgen is door transportschade een zeer kleine schade ontstaan, daarom nieuwe prijs: 575 euro. Met nieuwe Dunlop SP9000 banden!
http://www.fotothing.com/photos/5f7/5f716f7b4848e8e79db5235cdeae7e52.jpg
http://www.fotothing.com/photos/289/2891ebdff004f8e2103243a1eb36f0a3.jpg
Mvg Tim (tel: 0646333508)
ziet er wel super uit hoor die velgjes
Hoe graag zou ik die onder een mk1 Fiesta zetten... (probeer de fiestaclub eens)
Timmio85
05-04-2008, 13:05
Staan ook te koop bij de fiestaclub, ook met de nieuwe prijs. Zijn idd prachtige wielen!
Tim
Timmio85
21-04-2008, 18:35
Up
Timmio85
22-04-2008, 20:37
Nu voor 500€ voor de eerste die ze op komt halen :(
Mvg
Tim (tel: 0646333508 )
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.