Bekijk de volledige versie : Verschillen bouwjaar streetka
Zoals jullie weten kriebelt het bij mij nog steeds om weer terug te gaan naar een Ka. Ik zit wat op marktplaatst te kijken naar streetka's en nu vraag ik me iets af.
Ik heb eens gehoord dat je aan bepaalde onderdelen in het interieur kan zien wat het bouwjaar is. Hoe het precies zit weer ik niet maar kan iemand me wat meer info hierover geven?
ik weet dat het dashboard van de Ka veranderd is in 2003 maar of dat ook geld voor de streetKa kan ik je niet vertellen
Je kan het ook gewoon aan het kenteken zien ;)
Had dat gisteren maar gevraagd, dan hadden we het je kunnen laten zien.;)
Als je het nieuwste model wilt moet je letten op het dashboard kastje.
Het nieuwste model (vanaf 2005 geloof ik) heeft dus een echt kastje, terwijl de oudere modellen dus zo'n half bolletje hebben.
Vind je nu een auto van 2005 met zo'n bolletje, dan is het dus een oud type. Verder zou ik kijken voor een Futura uitvoering, daar zit alles op en aan. Airco is toch wel erg lekker met zo'n nat weer zoals gisteren.
Paul
Dashboard is idd in 2005 pas veranderd.
De StreetKa is nooit geleverd met het nieuwe dash.
Ik dacht er gister niet aan, anders had ik het inderdaad wel gevraagd :) Vandaag begon het weer erg te kriebelen. Komt door gister denk ik ;)
Welke uitvoeringen zijn er zoal? Ik zag inderdaad ook een futura staan maar ook een elegance uitvoering. Op welke uitvoering zit een hardtop en maakt het veel verschil? (een hard-of softtop)
Je kan het ook gewoon aan het kenteken zien ;)
Dus niet..... er zijn veel Streetka's pas in 2005 of 2006 op kenteken gezet die dus in werkelijkheid van 2003 of zo zijn.
Paul
Hardtop is een extra accessoire en weinig geleverd (en volgens mij niet eens meer leverbaar).
Elegance uitvoering zegt mij niet zoveel eerlijk gezegd maar volgens mij is dit een duitse uitvoering. Dit weet ik echter niet 100% zeker.
In Nederland heb je bij mijn weten 3 uitvoeringen gehad. De eerste uitvoering (soms ook wel First Edition genoemd) was helemaal compleet uitgevoerd.
In 2004 is een goedkopere uitvoering gekomen zonder airco, met stoffen bekleding en radio-CD speler en een luxe uitvoering, de Futura. Deze heeft standaard airco, radio-CD wisselaar en lederen bekleding en stoelverwarming.
Paul
Ok. Bedankt voor de info :) Ik ga weer ff verder kijken op internet :D
Afgaande op het dashboardkastje zijn er nogal wat mensen die een streetka aanbieden met bouwjaar 2005 terwijl het een bolletje is. Ben trouwens ook wel juiste dashboards tegengekomen met het juiste bouwjaar ;) (2005)
Precies, van het "oude" model zijn er toentertijd in eerste instantie 250 voor de nederlandse markt afgeleverd. Aangezien er in totaal zo'n 350 Streetka's in Nederland op kenteken zijn gezet, zijn er maar enkele tientallen model 2005 Streetka's.
Paul
De mijne is van 2004 en heeft idd een bolletje als dashboard-kastje, airco, lederen bekleding en stoelverwarming, echter volgens mij geen radio-cd/wisselaar. Volgens mij is het echter wel een futura. Daarentegen is ie niet in Nederland op de markt gebracht maar in Frankrijk. Misschien dat daar weer wat onderscheid in zit?
Daarentegen is ie niet in Nederland op de markt gebracht maar in Frankrijk. Misschien dat daar weer wat onderscheid in zit?
Dat zou best eens kunnen... Per land kunnen er verschillen zijn in benamingen, uitvoeringen en kleuren.
Paul
Laten we het daar dan maar op houden. M'n kleur "Moondust Silver Metallic" bij een Streetka heb ik namelijk verder ook nog nergens gezien. Blijft ie in ieder geval uniek :p (tot nader tegenbericht uiteraard):rolleyes:.
Dus niet..... er zijn veel Streetka's pas in 2005 of 2006 op kenteken gezet die dus in werkelijkheid van 2003 of zo zijn.
dat klopt dan wel weer ja
moet je naar het chassisnummer kijken daar staat het jaartal ook in. Zou even op moeten zoeken wat wat ook al weer is...
Hardtop is een extra accessoire en weinig geleverd (en volgens mij niet eens meer leverbaar).
Elegance uitvoering zegt mij niet zoveel eerlijk gezegd maar volgens mij is dit een duitse uitvoering. Dit weet ik echter niet 100% zeker.
In Nederland heb je bij mijn weten 3 uitvoeringen gehad. De eerste uitvoering (soms ook wel First Edition genoemd) was helemaal compleet uitgevoerd.
In 2004 is een goedkopere uitvoering gekomen zonder airco, met stoffen bekleding en radio-CD speler en een luxe uitvoering, de Futura. Deze heeft standaard airco, radio-CD wisselaar en lederen bekleding en stoelverwarming.'Elegance' versie's komen uit Duitsland en komen en masse naar Nederland. Hardtop zat bij de First Edition, maar worden tweedehands vaak los verkocht (brengt meer op).
Futura model is in 2004 gekomen en is de vervanger van de First Edition met dezelfde opties. De First Edition is vanaf maart 2003 tot en met begin 2004 geleverd. Mijne is van 20 maart 2003, 1 van de allereersten in Nederland.
Airco is wel een aanrader;) ik wil niet meer zonder in elk geval. Had heb in mijn Ka van 1998 ook al en je raakt er aan gewend;)
1 met hardtop (http://www.autotrader.nl/auto/kopen/voertuigdetail/98872726/Ford/KA/algemeen.htm?sortering=PRIJS_AFLOPEND&trefwoord=streetka&merken=Ford&modellen=Ka&paginaNummer=2&total=37&pos=16) voor een redelijke prijs en een erg aparte kleurstelling, zijn er weinig.
Best wel lachen dat er streetKa's uit 2003 voor bijna €16.000,- staan hehe
En nog een streetKa met nieuw dashboard (http://www.autotrader.nl/auto/kopen/voertuigdetail/98869498/Ford/KA/algemeen.htm?sortering=BOUWJAAR_AFLOPEND&trefwoord=streetka&merken=Ford&modellen=Ka&paginaNummer=1&total=37&pos=3) (foto 4) maar wel met onwijs lelijke velgen!
Op die laatste link was mijn oog ook al gevallen ;) Inderdaad lelijke velgen, maar dat is iets aan te doen :) Hardtop erop vind ik wel mooi maar heb er nog niet zoveel gezien.
wat betreft die streetka met lelijke vlegen; een kmstand van 6600. Is dat niet een beetje raar? Zo weinig?
Mn vader gaat morgen met me naar Smart toe. Ik vind mn forfour erg mooi maar heb er in 1,5 jaar tijd al zoveel problemen mee gehad dat ik m spuugzat ben. Hij wil dan eens flink praten en kijken of ze een andere smart voor me hebben (tja, hij wilde graag het woord doen ;) ) Maar ik wil eigenlijk geen andere smart omdat ik er tot nu toe niet zo'n goede ervaringen mee heb gehad. Stelde mn vader daarna voor om een nieuwe volkswagen polo te kopen... Heb toen even duidelijk gemaakt dat ik nooit in mn leven vrijwillig in een polo ga rijden ;)
StraatKAtje
27-03-2008, 10:53
Mijn streetka is een futurea van 2004 en alles zit erop en eraan ook de radio-cd speler. Toen ik hem kocht zat er wel een hardtop bij, das wel super zo in de winter :cool:
Heb wel es in een streetka gezeten maar ik kijk rechtstreeks tegen de bovenkant van het raam aan. Volgens mij kon de stoel ook niet verder naar beneden.
Die streetka van die foto heeft idd egt lelijke velgen haha, maar die kan je eraf gooien.
6600 wel lage km stand idd maar miss als mooiweerauto gebruikt? (tja dan wordt het niet veel km`s rijden in nederland)
Ik zal eens contact opnemen met die garage in Amsterdam en misschien eens gaan kijken daar. Maak ik er meteen een dagje Amsterdam van ;)
Ik zal eens contact opnemen met die garage in Amsterdam en misschien eens gaan kijken daar. Maak ik er meteen een dagje Amsterdam van ;)
Clever gurl!:cool:
Over die kilometerstand zou ik me niet zo'n zorgen maken, vaak zijn Streetka's ingezet als demo en maken weinig kilometers. Je kunt natuurlijk altijd vragen naar de NAP.
Die velgen is een iets ander verhaal, op de foto lijken ze een maatje te klein. Ik zou wel even vragen waarom er andere velgen en banden op liggen, maar zoals je zei, daar is wel wat aan te doen.
Hardtops zie je inderdaad weinig. Dat heeft twee redenen..... de eerste is de prijs, die dingen waren verschrikkelijk duur. En de tweede reden is, plaatsgebrek... zo'n hardtop ligt je 8 van de 12 maanden in de weg... Maar ik vind het wel errug mooi..
Paul
Ik ben vanmiddag met mn smart bij de dealer geweest. Hij gebruikt ontzettend veel olie.
Nu moet ik m volgende week brengen en komt de importeur zelfs kijken omdat ze er niks van begrijpen.
Mn vader was erbij en heeft door zitten drukken dat ze deze smart voor een ander omruilen. Nu heb ik tegen mn vader gezegd dat ik een streetka wil. Heb de prijs genoemd en km stand enzo. Hij wil niet dat ik een paar duizend euro bij moet leggen (voor de streetka) en daarom wil ie bij smart deze smart omruilen voor een ander.
Nu zei mn vriend dat ze in duitsland te koop staan voor een stuk minder dan hier in NL. Als je m zou importeren komt ie alsnog goedkoper uit dan wanneer je m hier in NL koopt. Punt is dat ik de ballen verstand heb van een auto importeren ;)
Hoe dan ook, ik wil een streetka! :D (ik lijk wel een klein kind die om iets zit te zeuren he ;) )
Streetka's in Duitsland zijn inderdaad een stuk goedkoper dan hier.
Daar vind je ze ruim onder de €10.000,-. Hoe het zit met invoeren en BPM kun je navragen bij de douane... Ander puntje is dan natuurlijk wel de eventuele garantie en gezien de ervaringen die je nu hebt met je Smart kan ik me voorstellen dat je vader liever ziet dat je een StreetKa hier in Nederland bij een erkende garage aanschaft....
Gezien de jonge leeftijd van je Smart verwacht ik overigens niet dat je duizenden euro's moet bijbetalen... Haal wel ff je Ka-club sticker van je achterruit voordat je met je Smart naar een Streetka gaat kijken. Die verkopers hebben dan hélemaal het idee dat je die Streetka dolgraag wilt hebben. Dan zakken ze misschien niet zoveel met vraagprijs... ;)
Paul
Dag Manou,
Absoluut gaan voor een Streetka! Heb er nu zelf 1 (ongeveer 4 weken) en geniet er iedere dag (circa 100 km per dag) van, terwijl ik pas 1 keer "open" heb gereden. Ik zelf heb helemaal geen verstand van auto's dus om deze reden heb ik via Ford-dealers (occasions) gewoon gezocht naar Kabrio's met niet al te veel kilometers binnen mijn prijsklasse. Heb je in ieder geval "als leek"een stuk zekerheid en 1 tot 2 jaar Ford-garantie. Lijkt mij de meest veilige keuze.
Mijn neef heeft net een 3 jaar oude mercedes E classe v6 geimporteerd. Ik kan je miss wel met hem in contact brengen als je wilt weten hoe dat allemaal gaat Manou?
Weet wel dat je vanaf een jaar of 3 (3 jaar oude auto) veel geld kan besparen.
Import stijgt ook super veel.
Garantie valt te regelen door het overzetten naar een garage/dealer van het betreffende merk naar een dealer bij jou in de buurt. Kan, zullen ze niet om springen denk ik.
Maar kan ook net over de grens kopen zodat je er relatief snel heen kunt.
Toen ik hem kocht zat er wel een hardtop bij, das wel super zo in de winter :cool:Maar er valt super mee te leven als er geen hardtop bij zit. De auto is erg snel warm (cabrio verwarming is altijd sneller!). Tevens is het niet-plaatsen van een hardtop een behoud van je stoffen kap. Veel mensen vergeten dat een stoffen kap minimaal 1 keer per 2 maanden dan omhoog moet (en ook even zo houden een paar dagen) ivm het voorkomen van scheurtjes in de kap.
Ik ben van plan om 8 april naar Amsterdam te gaan. Kijken naar de streetka en een proefrit maken.
Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten en dingen die ik moet vragen?
Uhm....je kan vragen of Wesley ze vader er is... ;)
hihi! Misschien doen ze dan nog meer hun best voor me ;)
Captain-America
29-03-2008, 21:08
Per land kunnen d'r zeker wel verschillen zijn.
In ieder geval betreffende de SportKa.
Heb daar in 2005/2006 uitgebreid onderzoek naar gedaan toen ik
mijn SportKa ging bestellen.
Zo schijnt er in het buitenland wel sprake geweest te zijn van een SportKa met boardcomputer. Is er in het buitenland wel een SportKa met uitschakelbare passagiersairbag enzo, even snel uit mijn hoofd.
Het e.e.a. staat als het goed is nog wel her en der in dit forum bij de SportKa topics.
De mijne is van 2004 en heeft idd een bolletje als dashboard-kastje, airco, lederen bekleding en stoelverwarming, echter volgens mij geen radio-cd/wisselaar. Volgens mij is het echter wel een futura. Daarentegen is ie niet in Nederland op de markt gebracht maar in Frankrijk. Misschien dat daar weer wat onderscheid in zit?
Captain-America
29-03-2008, 21:09
Strakke kleur, heeft mijn SportKa ook ;)
Heb je btw al overwogen om een speciale lakonderhoudsset aan te schaffen?
Heb ik bij aanschaf gedaan, scheelt wel in het behoud, lak blijft zo (nog) langer mooi.
Laten we het daar dan maar op houden. M'n kleur "Moondust Silver Metallic" bij een Streetka heb ik namelijk verder ook nog nergens gezien. Blijft ie in ieder geval uniek :p (tot nader tegenbericht uiteraard):rolleyes:.
Zo schijnt er in het buitenland wel sprake geweest te zijn van een SportKa met boardcomputer.Onzin... een boardcomputer is zo'n wezenlijk verschil, dat verschilt niet per land... maar ja, die achterlijken op Marktplaats weten zelfs een boardcomputer in een streetka (http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26sa%3DX%26oi%3Dspell%26resnum%3D 0%26ct%3Dresult%26cd%3D1%26q%3Dstreetka+boordcompu ter%26spell%3D1&url=http%3A//auto.marktplaats.nl/ford/153257367-ford-ka-streetka-1-6i-first-edition-airconditioning-ledere.html%3Fxref%3D1) te zetten... Niet alles geloven wat geschreven staat Ralph. Moet jij zeker wel weten... ;) Pasagiersairbag (uitschakelbaar) klopt wel, daar heb je gelijk in... maar een boardcomputer? Dat betekent een ander instrumentarium? Dat is veel ingrijpender dan een schakelaar extra op het dashboard rechts plaatsen...
M'n kleur "Moondust Silver Metallic" bij een Streetka heb ik namelijk verder ook nog nergens gezien. Blijft ie in ieder geval uniek :p (tot nader tegenbericht uiteraard):rolleyes:.Dan is hier het nadernde bericht :D
De eerste streetKa hier bij de club was Moondust Silver (van John, andere John). Kijk op internet, veel Moondust Silver streetKa's. Helaas, net zoals mijn zwarte streetKa, die zijn er ook genoeg, minder dan de Moondust Silver, maar genoeg.
Captain-America
29-03-2008, 21:20
I know, staat veel verkeerde informatie op Internet.
Dat van die boardcomputer bevestigde Ford Amsterdam, nadat ik ze ermee confronteerde. Geloof dat ze dat in het Verenigd Koninkrijk hadden, zal eens zien waar ik dat toen vandaan heb gehaald.
Zie overigens net dat het stuur van de StreetKa en de SportKa verschillen. Lijkt wel op het stuur wat we nu in onze 2003 Galaxy hebben zitten, wat overigens ook in een VW New Beetle zit, maar dan met twee spaakdelen minder....
Volgens mij zijn bepaalde onderdelen door diverse merken zeer creatief hergebruikt...zal veel geld aan verdient zijn, wat jij ;)
Onzin... een boardcomputer is zo'n wezenlijk verschil, dat verschilt niet per land... maar ja, die achterlijken op Marktplaats weten zelfs een boardcomputer in een streetka (http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26sa%3DX%26oi%3Dspell%26resnum%3D 0%26ct%3Dresult%26cd%3D1%26q%3Dstreetka+boordcompu ter%26spell%3D1&url=http%3A//auto.marktplaats.nl/ford/153257367-ford-ka-streetka-1-6i-first-edition-airconditioning-ledere.html%3Fxref%3D1) te zetten... Niet alles geloven wat geschreven staat Ralph. Moet jij zeker wel weten... ;) Pasagiersairbag (uitschakelbaar) klopt wel, daar heb je gelijk in... maar een boardcomputer? Dat betekent een ander instrumentarium? Dat is veel ingrijpender dan een schakelaar extra op het dashboard rechts plaatsen...
Ik kende zelf de kleur "Moondust Silver (Metallic)" eigenlijk helemaal niet, maar trof dit aan op m'n kentekenbewijs; ik dacht dat mijn Streetka de kleuraanduiding "Zilver Metallic" had (zo stond ie namelijk destijds te koop) en misschien is dat in het "spraakgebruik" ook wel hetzelfde als Moondust Silver. Misschien ook wel een variatie hierop. Maakt ook niet zoveel uit. Wel binnenkort eens een stiftje halen voor een klein steenslagplekje en dan is uiteraard de exacte kleur wel belangrijk.
Wel binnenkort eens een stiftje halen voor een klein steenslagplekje en dan is uiteraard de exacte kleur wel belangrijk.Dat zou ik zeker maar doen ja... altijd handig bij steenslag. Wij stonden vandaag geparkeerd in de PC Hooft en ik moet je zeggen, wij hadden zelfs bekijks, naast de splinternieuwe Rolls Royce en Aston Martin en dat met een auto met een nieuwprijs van 26.000 hahaha... (wel het dakje naar beneden natuurlijk hehe).
Dat van die boardcomputer bevestigde Ford Amsterdam, nadat ik ze ermee confronteerde. Geloof dat ze dat in het Verenigd Koninkrijk hadden, zal eens zien waar ik dat toen vandaan heb gehaald.
Wil ik toch echt wel heel graag zien. Er was een optie om via een paar knoppen een digitaal toerental te krijgen (via Dennis) maar waar willen ze die boardcomputer plaatsen dan? Lijkt mij info van een verkoopnewbie!
Zie overigens net dat het stuur van de StreetKa en de SportKa verschillen. Lijkt wel op het stuur wat we nu in onze 2003 Galaxy hebben zitten, wat overigens ook in een VW New Beetle zit, maar dan met twee spaakdelen minder....
Volgens mij zijn bepaalde onderdelen door diverse merken zeer creatief hergebruikt...zal veel geld aan verdient zijn, wat jij ;)streetKa stuur en sportKa stuur verschilt zeker, jouw stuur is veel dikker en in de streetKa zit een stuk 'chroom' verwerkt in het stuur. Heb je kunnen zien tijdens de laatste meeting hehe.
Hey jongens! Het gaat nu over sportka's en de kleur moondust zilver. Heb ik niet zoveel aan he ;)
Hey jongens! Het gaat nu over sportka's en de kleur moondust zilver. Heb ik niet zoveel aan he ;)Ik heb nog altijd een streetKa en het verhaal over een boardcomputer... niet afdwalen he (in de zin van heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, toetsenbord fucked up)
Heb nog een lakstiftset voor belladonna paars liggen;)
Heb zitten kijken op een duitse site; www.mobile.de . Daar staan er erg veel voor mooie prijzen ;) Eerst die proefrit in Amsterdam eens maken en dan eens kijken hoe en wat wb een auto importeren.
Shniek, jij kende iemand die dat al eens gedaan had toch? Heb je wat info?
Ja achterbuurman en mijn neef met een mercedes
Heb zo zijn email niet bij de hand pm me maar ff dan vergeet ik het niet
Heb zitten kijken op een duitse site; www.mobile.de . Daar staan er erg veel voor mooie prijzen ;) Eerst die proefrit in Amsterdam eens maken en dan eens kijken hoe en wat wb een auto importeren.
Shniek, jij kende iemand die dat al eens gedaan had toch? Heb je wat info?
je kan op de site van het RDW alle regeltjes vinden omtrend het importeren van een 2e hands auto
Ah ok! Wist ik niet. Dank u ;)
k zag het;) zal het vanavond proberen te regelen
Ben pissed en niet zo'n beetje ook :mad:
Mn smart staat sinds vorige week dinsdag bij de dealer ivm een abnormaal olieverbruik. Ze kunnen niet vinden waar het vandaan komt. Importeur, fabrikant, ze hebben er nog nooit van gehoord bij een smart forfour.
Nu komt morgen de importeur naar de dealer toe om te kijken en dan komt er misschien een heel nieuw motorblok in te liggen.
Mijn vader helemaal lyrisch. Die zit dat wel zitten. Ondertussen heb ik een andere smart mee van de garage. Rammelt van alle kanten. Nu had ik morgen een afspraak bij een forddealer in Amsterdam om een proefrit te maken met een streetka en te kijken wat ze voor mijn smart willen geven. Maar ja,aangezien ik mijn eigen auto niet heb heeft dat weinig zin.
Nu ga ik woensdag met mn vader naar smart toe om te kijken wat de importeur heeft gezegd en mn vader wil voor elkaar krijgen dat ze een nieuwe motor erin leggen.
Ondertussen kijk ik nog gewoon verder naar n streetka maar mn vader wil er niks over horen :axe:
Lastig als vader en dochter het niet eens zijn met elkaar :cry:
Maar lieve schat.
Laat Smart er een nieuwe motor in leggen en inruilen die hap.
Dan lijkt mij dat je er meer voor krijgt omdat er een nieuwe motor in ligt?
Maar lieve schat.
Laat Smart er een nieuwe motor in leggen en inruilen die hap.
Dan lijkt mij dat je er meer voor krijgt omdat er een nieuwe motor in ligt?
ik denk dat ze hoopt dat Smart de auto terug neemt en volledig vergoed (eventueel met schadevergoeding erbij). Wat uiteraard meer oplevert dan een Smart inruilen...
Smart met nieuwe motor zal idd wel meer opleveren dan een die lekt etc...
Daar heb ik het bij smart al overgehad vorige keer en toen kreeg ik te horen dat zij m niet innemen omdat ze weten wat er allemaal mis mee is geweest. Bij een andere dealer zal het geen probleem opleveren neem ik aan.
inderdaad, innemen en jou het bedrag terugbetalen (met schadevergoeding?!?!?! zoiezo niet) doen ze vast niet.
vanmiddag bij smart geweest. Hij lekte olie en die werd verbrand op een zuiger. Je kon het ook zien.
Nu komt er een nieuw motorblok. Mijn vader helemaal blij; " Nu kan je nog een paar jaar met je smart rondrijden! "
En DAT was nu niet mijn bedoeling :D
Haha, je vader bepaald wat jij met je geld doet? lijkt me niet helemaal gezond;)
Koop toch lekker een andere auto! En als je vader hem zo mooi vind dan koopt hij hem toch?
Hoeveel krijg je ongeveer voor zoon smart eigenlijk?
Heb die smart van mn vader gekregen dus vandaar dat hij zo reageert ;)
Hou je warm bij je buurman?
Geen idee wat ik voor mn smart terug krijg.
Zijn er mensen die interesse hebben? :D ;)
Haha heb net een nieuwe ka;)
Had anders die van Tammie miss wel gekocht:O:p
Wat een zacht prijsje:)
Hey Shniek, hoor ik nog iets van je?
Update van mn smart; hij verbrandde olie op de zuigers. Er ligt nu een heel nieuw motorblok in. Maar ik heb niet veel meer vertrouwen in Smart. Een Streetka blijft kriebelen. Wil er mss 1 uit Duitsland halen, dat scheelt zoveel in prijs.
Nou ik heb mijn neef gemaild maar hij reageerd niet. Hij zit een tijdje in het buitenland voor zijn werk. Sorry. Is er geen forum op autoweek.nl over importeren?
kijk gewoon eens op de site van het RDW: http://www.rdw.nl/nl/voertuigeigenaar/auto/invoeren/
Heb al tijdje geleden op die site gekeken. Ik geloof niet dat ik weet wat ik wil :P Zit er aan te denken om een diesel te nemen hoewel die dieselprijzen momenteel ook de pan uitrijzen.
Moet eens kijken naar wat Streetka's in Duitsland en gaan informeren wat ik terug kan krijgen voor mn Smart. Als ik eens tijd heb want heb het ontzettend druk met werk :(
Nou de benzine prijzen rijzen ook de pan uit;)
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.