PDA

Bekijk de volledige versie : Ford 6000MP3 radio/cd speler?

Peter
07-03-2004, 15:52
Ik zag in mijn Ford audio handleiding beschrijvingen van de hele santemekraam aan Ford audio spul beschreven, wo. de 6000CD. Daar vlak achter stond echter een beschrijving van de 6000MP3. Min of meer gelijk aan de 6000CD, maar dan in staat om ook mp3's af te spelen.

Ik ben dat ding echter nog niet in accessoirelijsten tegengekomen. Dus: is-ie eigenlijk wel leverbaar en wat moet-ie dan kosten?

hookee25
08-03-2004, 18:35
Hèhè.. EINDELIJK geen "newbie" meer ! :multi:

Ik heb zo 't donkerbruine vermoeden dat "originele" autoradio's gewoon altijd veel te duur zijn.

Ten eerste denk ik niet dat Ford zelf autoradio's maakt.
Ten tweede kies ik liever zèlf een merk met alle toeters en bellen die ik wil dan dat Ford mij 1 of 2 keuzes geeft (en ook nog 'ns voor minder)

Een autoradio kopen omdat 'ie nou eenmaal in dat "niet standaard" gat past van de Ka vind ik onzin. Je koopt toch ook geen fototoestel omdat 'ie zo mooi in dat éne "tasje dat mijn grootmoeder ooit voor me gebreid heeft" past? 8O

Dell computers hebben er ook een handje van, alles zó ontwerpen dat er alleen maar originele onderdelen in kunnen, da's handel voor hun als er wat kapot gaat. Maar ik stink er niet in! :bad-words:

arjen
08-03-2004, 20:50
:P hey ka vriendjes, heb zelf gekozen voor de 6006 cd wisselaar en bevalt me echt super goed.
met dikke speakers in de deur klink hij echt toppie .
ik vind het persoonlijk gewoon mooier passen bij het ka dashbord maar is idd wel duur.

Peter
09-03-2004, 08:50
:P hey ka vriendjes, heb zelf gekozen voor de 6006 cd wisselaar en bevalt me echt super goed.
met dikke speakers in de deur klink hij echt toppie .
ik vind het persoonlijk gewoon mooier passen bij het ka dashbord maar is idd wel duur.

Hee mr. SportKa :lol:

Ja. Ik vind 't ook mooier. Maar 't is wel een feit dat een losse 6000CD totaal overprijst is bij de Ford dealer. Maar ik vind het geen slechte radio/cd. Jammer alleen dat die (standaard) speakertjes het opgeven bij wat meer volume.

Maar ik zat zo te denken: waarom zou je nog een cd wisselaar willen als je mp3 cds kan afspelen. :mrgreen: Daar passen zeker 11 cds op. :multi:

:?: Maar eh... Arjen. Die van jou kan dus ook geen mp3 cds aan?