Bekijk de volledige versie : 24 mei 2008 - Poetsmeeting Focus Club
Kreeg vanmorgen onderstaand bericht in mijn box. Ik zal even navragen hoe je je op kunt geven, etc etc.
MEETING BIJ DE FORD DEALER
Vorig jaar is er op ons forum al eens een dergelijke wens geuit en tevens getracht op te starten, maar jammer genoeg is dit toen gestrand. Nu is het ons, dan toch gelukt.
Ford Dealer "Schurer-Kamphuis" in Almere, wil zijn medewerking verlenen aan een Focusclub.nl meeting bij hun op het terrein.
Wij hebben voor deze meeting een thema bedacht. Het thema is geworden: "Detailing" (het poetsen van je bolide dus).
Gezien dit thema hebben we de firma LEKO uitgenodigd. Zij kunnen je tips en demonstraties geven, zodat je aan het einde van de meeting, weet hoe je jouw auto het best kan laten glimmen. Tevens is er de mogelijkheid om, bij hun de specifiek benodigde poetsmiddelen en poetsaccessoires aan te schaffen.
Tijdens de meeting, is er gelegenheid om zelf je auto te wassen en te poetsen. Dit alles met je zelf meegebrachte of net aangeschafte was en poetsmiddelen. Voor degene die machinaal willen poetsen is er elektra aanwezig.
Wassen en poetsen is absoluut géén must, wanneer je geen zin hebt om op de meeting je auto te wassen en/of te poetsen, ben je natuurlijk toch van harte welkom op de meeting. Even bij praten en mekaars auto bewonderen is altijd gezellig!
Op deze dag zal ook de inwendige mens niets te kort komen. Er is een catering bedrijf aanwezig waar je wat te eten en te drinken kunt kopen.
De dealer heeft ons de volgende zaken te bieden:
- Parkeergelegenheid voor 45 á 50 auto's op het terrein
- Water en Elektra naar behoefte
- De showroom is open, zodat iedereen de nieuwe modellen van Ford kan bewonderen.
- De verkopers staan klaar om al je vragen te beantwoorden.
Gezien de mogelijkheden tijdens de meeting lijkt het ons ook leuk om, andere ford clubs uit te nodigen voor deze meeting. De hoeveelheid aan clubs hangt af van de opkomst van onze eigen club. Dit alles gezien het aantal beschikbare parkeerplaatsen.
Wij als meeting commissie hopen op veel enthousiasme en een grote opkomst.
Wat we wel mee willen geven, is het feit dat we te gast zijn bij de dealer. Dit houdt in dat er ook van ons wordt verwacht dat we de meeting ordelijk en
netjes laten verlopen.
Wanneer de gastheer straks tevreden terug kijkt op de meeting, is er in de toekomst misschien de mogelijkheid om nog eens terug te mogen komen.
Ik kan zelf helaas niet omdat ik dan jarig ben, maar anders was ik zeker gegaan.
als er nog iemand de club wil promoten moeten we hier groots uitpakken met de Ka-club. Afgelopen weekeind was weer een blamage voor de club en al zeker geen reclame dat ik daar in mijn eentje stond en even later pinkpanter in zijn eentje. Daaruit blijkt nou niet dat we een hele gezellig club zijn...
Ik ga kijken of ik kan. Poetsen ben ik dol op dus leuk!
Als de directie ook even zorgt dat de T-shirts beschikbaar zijn voor die tijd dan kunnen we ook nog goed herkenbaar daar verschijnen. Ik stel mijn ontwerpen en/of shop beschikbaar dus volgens mij hoeft het allemaal niet zo moeilijk te zijn.
Ik kan zelf helaas niet omdat ik dan jarig ben, maar anders was ik zeker gegaan.
Dan vieren we het toch daar :D
ik denk appeltaart ;)
White Eagle
15-04-2008, 10:18
Hoi ik ben René van de focusclub meeting commissie. Het leek mij handig om me bij jullie te registeren zodat eventuele vragen t.a.v de detailing meeting op 24 mei bij Forddealer Schurer-Kamphuis in Almere, direct beantwoord kunnen worden.
De gene die zin hebben om te komen. Geef het gewoon aan in dit topic dan zorg ik ervoor dat jullie aanmeldingen worden verwerkt in de lijst van aanwezigen.
Eind deze week begin volgende week willen we ongeveer weten hoeveel auto's er komen.
Even ter info er komen ongeveer 32 focussen, 6 fiesta's en .... ka's
Wij zouden het erg leuk en gezellig vinden wanneer jullie ook met een groep ka's langs komen.
Wanneer er duidelijkheid is over de aantallen dan kunnen met de catering en de dealer in gesprek om allerlei zaken door te spreken.
Ik wacht jullie reacties af
Aangemeld
Linxxy
RV220
ChArLiE 21
He René welkom bij de Ka-club
Ik hoop dat de mensen hier een beetje te motiveren zijn om onze club te promoten. Ik vind het iig een super idee van jullie om dit te organiseren!
Zal nog even moeten kijken of ik kan maar dan zal ik zeker aanwezig zijn
pinkpanter
15-04-2008, 11:11
Deze keer kan ik helaas niet. Ben dan via binnenweggetjes onderweg naar Oostenrijk met het Kaatje (al dan niet met ouders).
En voor sjon: was graag gedaan zondag (alleen al vanwege de mooie binnenweggetjes vanuit Limbabwe naar Utrecht).
Deze keer kan ik helaas niet. Ben dan via binnenweggetjes onderweg naar Oostenrijk met het Kaatje (al dan niet met ouders).
Ruilen? Dan ga ik wel naar Oostenrijk en kan jij naar Almere :D
En voor sjon: was graag gedaan zondag (alleen al vanwege de mooie binnenweggetjes vanuit Limbabwe naar Utrecht).
Dat geloof ik graag. Heb een aantal keer vanaf Venlo naar Den Haag getourd met de motor en moet zeggen dat het een leuk stukje rijden is. Snap nu ook wel dat je er iets langer over gedaan heb dan de 2 en een half uur dat ik had verwacht ;)
pinkpanter
15-04-2008, 13:00
Ruilen? Dan ga ik wel naar Oostenrijk en kan jij naar Almere :D
Dat geloof ik graag. Heb een aantal keer vanaf Venlo naar Den Haag getourd met de motor en moet zeggen dat het een leuk stukje rijden is. Snap nu ook wel dat je er iets langer over gedaan heb dan de 2 en een half uur dat ik had verwacht ;)
Telefoonnavigatie met de mogelijkheid om de snelweg uit te schakelen. Heb je dus de N-wegen en de lekkere binnenweggetjes.
Telefoonnavigatie met de mogelijkheid om de snelweg uit te schakelen. Heb je dus de N-wegen en de lekkere binnenweggetjes.
erg leuk ja
ik heb toen gewoon genavigeerd op de zon en de sterren ;)
gewoon gaan rijden en gokken welke kant je ongeveer op moet. Erg spannend en leuk want je komt op plekken waar de navigatie je niet langs zal sturen
ivo_gismo
15-04-2008, 15:22
en ook ik moet afzeggen wat dan is de jongste jarig wordt alweer 6 ( wat gaat dat snel )
moet ik je tegen die tijd een sleepje geven :P
moet ik je tegen die tijd een sleepje geven :P
hahaha hoop het niet ;) is hier 15 min vandaan dus dat moet ie redden :p
hahaha hoop het niet ;) is hier 15 min vandaan dus dat moet ie redden :p
ik hoop het ook niet voor je, maar het gaat vast goed komen met je auto voor die tijd
Trouwens even nagekeken en kan helaas niet. Heb weer een hondenwedstrijd. De eerste met mijn eigen hond dus die mag ik niet missen ;)
ik hoop het ook niet voor je, maar het gaat vast goed komen met je auto voor die tijd
Trouwens even nagekeken en kan helaas niet. Heb weer een hondenwedstrijd. De eerste met mijn eigen hond dus die mag ik niet missen ;)
Jammer, maar ook heel erg leuk voor jou en je hondje :cool: wel de trofee binnen halen dan he ;) ik wens je nu al veel plezier dan..
White Eagle
16-04-2008, 19:47
Ik had wel wat meer animo verwacht! Kom op Ka liefhebbers 24 mei wordt echt een erg gezellige meeting. En jullie zijn van harte welkom.
Dus even de agenda trekken en bij 24 mei de detailing meeting in Almere noteren.
Het mooie weer is besteld. De schaduw plekken gereserveerd. Kortom alles goed voor elkaar.
Wij rekenen op jullie, ford liefhebbers onder elkaar.
Nog wel even onder voorbehoud kom ik ook wel ff.
ChArLiE21
16-04-2008, 20:21
Maybe me too, het is niet echt centraal gelegen voor mij namelijk wel bijna 2 uur rijden...maar heb aan iemand anders gevraagd voor de gezelligheid om mee te gaan...dus ik wacht dat even af.
Ik zie wel tegen die tijd, vind het een erg leuk idee!:)
White Eagle
16-04-2008, 20:26
Nog wel even onder voorbehoud kom ik ook wel ff.
Ik zet je gewoon op de lijst. Want natuurlijk kom je even langs. Een beetje Almeerder maakt hier gewoon tijd voor vrij. hahahaha
Ja ik weet het een beetje vrijpostig maar goed dat is het enthousiasme wat in me zit.
Ik zet je gewoon op de lijst. Want natuurlijk kom je even langs. Een beetje Almeerder maakt hier gewoon tijd voor vrij. hahahaha
Ja ik weet het een beetje vrijpostig maar goed dat is het enthousiasme wat in me zit.
haha ik hou wel van die doortastendheid :cool:
helaas kan ik niet komen anders had je me komen helpen poetsen :D
De dealer gaat verzorgen dat op de dag van de meeting er een NIEUWE FOCUS http://focusclub.nl/forum/images/smiles/fc_st.gif aanwezig zal zijn. Deze zal dan waarschijnlijk als demo worden gebruikt. Iemand van de dealer zal dan ritjes maken waar iedereen mee mee kan rijden.
:D
De dealer gaat verzorgen dat op de dag van de meeting er een NIEUWE FOCUS http://focusclub.nl/forum/images/smiles/fc_st.gif aanwezig zal zijn. Deze zal dan waarschijnlijk als demo worden gebruikt. Iemand van de dealer zal dan ritjes maken waar iedereen mee mee kan rijden.
:D
Dat had ik ook gelezen. Klinkt goed. Jammer dat we niet zelf een stukje mogen rijden ;)
White Eagle
23-04-2008, 20:58
Ze willen denk ik nog vaker wat demo's doen met die nieuwe ST. ;)
Er zijn namelijk altijd mensen die niet normaal kunnen doen met zo'n auto. :agrue:
Het zou toch zonde zijn als je aan het einde van de meeting nieuwe banden moet monteren etc. :(
Het zou toch zonde zijn als je aan het einde van de meeting nieuwe banden moet monteren etc. :(
Ik denk dat banden niet het geen zijn waar ze zich de meeste zorgen om maken ;)
White Eagle
24-04-2008, 13:49
Vandaar ook de tekst "etc."
Ik ga altijd van het positiefste senario uit. ;)
We kunnen denk ik allemaal wel verzinnen wat er nog meer kan gebeuren.
Vandaar ook de tekst "etc."
Ik ga altijd van het positiefste senario uit. ;)
We kunnen denk ik allemaal wel verzinnen wat er nog meer kan gebeuren.
positief denken heet dat ja :D
heel veel plezier
Er kunnen nog best wat ka-tjes bij hoor! :D
Hahaha ja maar er zijn ook mensen die werken op zaterdag ;)
Mischien dat mijn broer ook komt (rijd een Fiesta S).
Gewoon komen allemaal! Ook de Fiestaclub is uitgenodigd dus je broer is ook van harte welkom :)
Toevallig een oranje Fiesta, in kruidenwijk?
Nee een rode met zwart wit geblokt dak ;) (rally edition)
Ah, ik weet dat er in kruidenwijk altijd een oranje Fiesta S staat waarvan de broer ook in een "uitgebouwde" Ford rijd, wist alleen niet meer wat voor!
Dat zijn jullie dus niet ;)
White Eagle
28-04-2008, 08:55
Hahaha ja maar er zijn ook mensen die werken op zaterdag ;)
Mischien dat mijn broer ook komt (rijd een Fiesta S).
Uit je berichtje lees ik toch dat er twee fiesta's komen. Je geeft namelijk heel duidelijk aan': "misschien dat mijn broer OOK komt."
Dus jij hoeft niet te werken en je broer komt gewoon gezellig mee!!!
:cool:
Nogmaals;) zijn mensen die moeten werken op zaterdag zoals hij al zei!
Dat ook slaat op de andere mensen/fiestas die al komen;)
Hij is gewoon lekker enthousiast shniek..leuk toch? ;)
Tja maar te enthousiast kan ook te opdringerig worden;)
en dat zijn ook geen twee fiesta's maar een Ka en een Fiesta....;)
ik denk dat ie meer wil zeggen houd een plekje vrij voor ons... :p
White Eagle
29-04-2008, 07:41
Het is niet een kwestie van opdringen. Wij vinden het alleen erg leuk als er ook meerdere auto's van jullie op de meeting verschijnen.:) Ik zal proberen wat minder enthausiast te zijn.:(
Wij houden natuurlijk een aantal plekken voor jullie vrij. We hebben gelukkig genoeg ruimte.:heart:
Je mag zo enthausiast zijn als je zelf wilt hoor;)
White Eagle
30-04-2008, 19:59
Gelukkig maar hahahaha:cool:
Linda1985
08-05-2008, 18:33
24 mei zit k in het vliegtuig naar Rhodos, dan denk ik niet aan auto poetsen!
White Eagle
22-05-2008, 23:13
Nog even een update mbt de poetsmeeting van aankomende zaterdag
Eindelijk is het dan zover de definitieve dag indeling in bekend.
De dag zal er als volgt uitzien:
De gehele dag kun je bij de Firma LEKO uit Bruinisse terecht voor het aankopen van poets benodigdheden, tips en vooral veel informatie op poetsgebied.
Het is mogelijk om vooraf, via de mail (info@lekocarhifi.nl) bestellingen door te geven, met daarbij het verzoek om de artikelen mee te nemen naar de meeting. Dit scheelt je verzend kosten!
Vergeet ook niet je clubpas mee te nemen. Op vertoon van je Focusclubpas geeft LEKO 10% korting.
Eten en drinken kan de gehele dag worden gekocht bij het aanwezige cateringbedrijf.
De showroom is de hele dag geopend om lekker rond te kijken, naar alle nieuwe modellen. De Nieuwe Focus ST zal ook aanwezig zijn. In tegenstelling tot eerdere berichten zal deze niet worden gebruikt als Demo. Dit vanwege verzekeringstechnische redenen.
10:00 uur
Start van de meeting
Bij aankomst kan ieder clublid op vertoon van zijn of haar clubpas twee consumptie bonnen één voor kopje koffie of thee en één voor frisdrank ophalen bij de clubtafel. Deze kunnen worden verzilverd bij de aanwezige catering. Verdere versnaperingen zijn voor eigen rekening tegen contante betaling te verkrijgen bij de catering.
Start inschrijving “show en shine contest” Inschrijf formulieren liggen bij de clubtafel.
10:00 – 13:00 uur
Mogelijkheid tot kopen van onderdelen bij de dealer
10:30 – 14:30 uur
Mogelijkheid tot wassen van de auto’s
Er is ruimte om 4 auto’s tegelijk te wassen en/of af te spuiten
Elk van de 4 opstelplaatsen is voorzien een tuinslang met sproeikop met koud water.
Dus emmers, sponzen, zemen etc. zelf meebrengen.
Het afdrogen van de auto’s kan op de daarvoor bestemde Parkeerplaatsen.
10:30 – 16:30 uur
Mogelijkheid tot poetsen
Voor de gene die machinaal wil poetsen is er stroom aanwezig.
Poetsmachine zal je zelf moeten meebrengen.
De parkeerplaatsen waar gepoetst kan worden liggen grotendeels in de schaduw.
13:30 uur
De jury zal starten met het beoordelen van de deelnemende auto’s van de show en shine contest. De jury bestaat uit 2 professionals van het autodetailing forum. Dit zijn 2 onafhankelijke mensen.
Dit zorgt voor een eerlijk en rechtvaardig oordeel over de deelnemende auto’s.
Einde inschrijving van Show en Shine Contest
16:00 uur
Prijsuitreiking Show en Shine.
Prijzen worden ter beschikking gesteld door LEKO in de vorm van waardebonnen te besteden bij LEKO.
1e prijs: € 50,00
2e prijs: € 25,00
3e prijs: € 12,50
17:00 uur
Einde meeting
Benodigdheden voor een geslaagde dag:
- Allereerst je auto natuurlijk
- Poets middelen (deze kun je natuurlijk ook kopen bij de stand van LEKO)
- Goed getrainde poets armen
- Een achterbak vol gezelligheid en een zonnig humeur.
We hebben even een mailtje gedaan naar de weergoden. Maar tot nu toe kunnen ze nog niets beloven t.a.v. het weer.
Wij van het bestuur hebben er alle vertrouwen in dat het een giga gezellige en vooral mooie meeting zal worden. Met veel goed gedetailde Fords.
Kortom een dag om nooit te vergeten en een dag met een hoog GLIM EN BLINGBLING gehalte.
Als je na het lezen van dit bericht toch nog zoiets hebt van, JA, ik wil toch naar de meeting, laat het dan even weten.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Adres:
Ford Dealer Schurer-Kamphuis
De Strubbenweg 12
1327 GE ALMERE
Tel: 036-5334500
TOTZIENS OP 24 MEI 2008 BIJ SCHURER-KAMPHUIS
Nog even een update mbt de poetsmeeting van aankomende zaterdag
Eindelijk is het dan zover de definitieve dag indeling in bekend.
Vergeet ook niet je clubpas mee te nemen. Op vertoon van je Focusclubpas geeft LEKO 10% korting.
TOTZIENS OP 24 MEI 2008 BIJ SCHURER-KAMPHUIS
Denk dat weinig mensen hier een focusclubpas hebbe;)
Veel plezier mensen die erheen gaan!
Typisch geval van kopieren / plakken :) ;)
Inderdaad;) niet erg natuurlijk maar gwoon grappig:p
Je mag de mijne wel lenen, moeje hem wel op komen halen ;)
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.