PDA

Bekijk de volledige versie : Jan des Bouvrie interieur

Sjon
29-04-2008, 13:32
op MP staat een compleet lederen interieur te koop uit een Jan des Bouvrie uitvoering: HIER (http://link.marktplaats.nl/160047035)

shniek
29-04-2008, 14:13
Op zich wel heel erg vet!De rest van de ka licht linksachter haha

Linxxy
29-04-2008, 14:18
Ik had de advertentie al een tijdje geleden gezien maar de kleur vind ik niet mooi (in ieder geval niet bij mijn kleur auto haha)

bij zwart zal het mooi staan

TaMMie
29-04-2008, 14:39

Da's ook een kwestie van smaak... ;) Kfin het echt niks dat rood....zelfs niet bij zwart!

Sjon
29-04-2008, 15:06
Ik had de advertentie al een tijdje geleden gezien maar de kleur vind ik niet mooi (in ieder geval niet bij mijn kleur auto haha)

binnenkort heb ik een zwart lederen interieur te koop misschien past dat beter...

lijkt me wel mooi bij een zwarte auto ja maar prefereer toch zwart op zwart

TaMMie
29-04-2008, 15:07
prefereer toch zwart op zwart

Amen! :D

Sjon
29-04-2008, 15:07
Op zich wel heel erg vet!De rest van de ka licht linksachter haha

Ja dus misschien kun je nog meer delen verkrijgen. Volgens mij heeft de Jan des Bouvries uitvoering een nieuw dashboard in het zwart dus dat is misschien wel interessant...

Linxxy
29-04-2008, 15:22
binnenkort heb ik een zwart lederen interieur te koop misschien past dat beter...

lijkt me wel mooi bij een zwarte auto ja maar prefereer toch zwart op zwart

Ik zou zo graag een ledere achterbank willen in zwart..!!! *zucht*
waarom doe je het weg :eek::confused:

zoweiso past zwart beter en de kleur rood moet je smaak zijn ik zou het never nooit in wat voor kleur auto willen :p

Sjon
29-04-2008, 15:39
waarom doe je het weg :eek::confused:

Die van mij gaat weg omdat het niet past bij mijn gestripte interieur ;)

Achterbank ligt al een jaar er uit en stoelen gaan er zeer binnenkort ook uit t.g.v. Sparco kuipjes (scheelt 10 kg per stoel)

Tegen die tijd meld ik het wel maar voorinschrijving is mogelijk :D

Sjon
29-04-2008, 15:40
Amen! :D

haha waarom heb je de ka dan roze laten spuiten :rolleyes:

pinkpanter
29-04-2008, 17:36
Da's ook een kwestie van smaak... ;) Kfin het echt niks dat rood....zelfs niet bij zwart!

Bedankt Tammie...:mad: (grapje) heb gecombineerd zwart/rood leren stoeltjes. ;)

Kon het niet laten eventjes melig te reageren.. moet toch wat om het laatste kwartiertje om te krijgen in de tijd van de baas....:rolleyes: