Bekijk de volledige versie : Gezocht: Dakdragers voor op mijn Ka
Hallo,
Ik ben op zoek naar dakdragers voor op mijn ford Ka om mijn surfplank mee te kunnen nemen. Nu heb ik op internet dakdragers van Thule gevonden, maar die zijn nogal prijzig.... heeft iemand toevallig nog ford ka dakdragers liggen of tips voor een goedkopere oplossing??
Groeten Evelien
Ik heb ze laatst op MP zien staan!!
Moet je maar even zoeken op FORD KA of op dakdrager ford ka
Waren speciaal voor ford ka
Deze vond ik binnen 5 seconde:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto-diversen.marktplaats.nl/accessoires-dakdragers-en-fietsendragers/164266926-ford-ka-2003-dakdragers.html%3Freturn%3DeJwtjtEOgyAMRf%252FFRB8 VMM4MQxb3J0RQCSoNYOa27N9X5p7uPe1JWskpfxtOusAZufIsa OmHuZtjBF5V1oHeylV6G2GRMoZyW6pTKWGG27EIWqggosvrPq% 252FvsGMSLMqcgyVivgxgDaMKCDRp8a%252BtuOi3fdXeDMk%2 52BEBkjTcsSPZGa9tLSGsk%252BkEbnVc4aRqz8hZJWeTlpj4I L6SYrzIQ%252FAeyCFDEImnWfL7hsRJ4%253D%26fs%3D1
origineel bij ford vandaan zijn rond de 100 euro dus dat kan je ook proberen maar MP klinkt beter kwa prijs
MP is altijd beter qua prijs;) gwoon mailen wat de min. prijs is en daar onder bieden
Bedankt voor de reacties. Die op MP had ik idd ook gezien, maar ik heb geen bevestigingspunten op het dak, dus zoek eigenlijk dakdragers die tussen dak en deur bevestigd kunnen worden.. Bevestigingspunten in laten bouwen lijkt mij ook niet goedkoop.. ??
Zal het ook nog eens bij ford vragen en anders zal ik er wat geld voor over moeten hebben......
Ik had nog 1 gezien met alles erop en eraan maar kan hem nu niet meer vinden jammer genoeg
ik heb geen bevestigingspunten op het dak, dus zoek eigenlijk dakdragers die tussen dak en deur bevestigd kunnen worden..
die zitten onder de rubberstrips die op je dak zitten ;)
Captain-America
11-05-2008, 10:00
Heb btw wel eens, echt waar, een Ka met aanhanger gezien...
En een aantal met 2 fietsen achterop.
Overigens, IMHO, geen potje ;-)
pinkpanter
11-05-2008, 22:20
Dat met die fietsen kan kloppen. Ex collega had ook via de Ford dealer een "trekhaak" laten monteren voor de TwinnyLoad fietsdrager. Mocht dus ook alleen maar de fietsdrager op de haak en niks anders ermee trekken. Werd hem uitdrukkelijk op het hart gedrukt door de Ford Dealer. Als je dus iemand hebt gezien met een aanhanger.....speelt die persoon een heeeel gevaarlijk spelletje als het misgaat. Dan zou ik niet graag die persoon zijn als hij van de verzekering zou horen dat die niet uitkeren....
volgens mij heeft pinkpanter een punt. Alle trekhaken voor de Ka zijn alleen geschikt voor een fietsenrekje of er moet een extra subframe gemaakt worden onder de Ka en daar de trekhaak aan want er zit daar niets waar je een echte trekhaak aan kan vastmaken...
Ook het dak mag volgens mij maar 50kg hebben dus een volle skibox zit er niet in
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.