Bekijk de volledige versie : Gezocht: een 7-spaaks wieldeksel/wieldop voor op een 13" wiel!
Hallo,
Ik ben op zoek naar een - uiteraard - onbeschadigd 7-spaaks wieldeksel voor op een 13" wiel (standaard op de Ka). Foto van het model:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a3/Green_Ford_Ka.jpg/800px-Green_Ford_Ka.jpg
Hopelijk kan iemand mij hieraan helpen? Mijn dank is zeer groot als dit het geval is. :D
Grtz. Nexe$
ivo_gismo
01-06-2008, 22:29
wrom wiel doppen
en niet de velgen die hier te koop staan
choKArlaatje
01-06-2008, 22:42
Omdat je klein moet beginnen ;)
Volgens mij was mijn allereerste aanschaf voor een Ka ook deze wieldoppen :D
wrom wiel doppen
en niet de velgen die hier te koop staan
Voorlopig zijn me die te duur, + de montagekosten ook nog etc.. En zo'n wieldop kan ik er bovendien nog net zelf erop zetten! :)
ivo_gismo
02-06-2008, 00:45
dan zou ik zeggen haal een compleet nieuwe set of ga ff in de avond uren winkelen in de buurt
Marktplaats of ebay komen ze af en toe ook wel langs!
Zijn ook andere wieldoppen die mooi zijn en vaak goedkoper.
Linda1985
02-06-2008, 13:09
Op mijn ka zaten deze wieldoppen standaard!
Okee, en zitten ze er nog steeds op? Of wil je ze wel verpatsen aan mij? ;)
zijn ook standaard doppen:|:|
zijn ook standaard doppen:|:|
Maakt niks uit toch? Ik vind die namelijk best mooi, de mooiste van alle standaard wieldeksels overigens :)
Klopt maar omdat linda zei dat ze die standaard op haar ka had reageerde ik even.
Zijn inerdaad mooie wieldoppen...vind die van de fusion nog velen malen mooier maar die zijn 14 inch
pinkpanter
03-06-2008, 16:51
dan zou ik zeggen haal een compleet nieuwe set of ga ff in de avond uren winkelen in de buurt
Nu weet ik wie mijn Corsa dopjes vele jaren terug "geleend" heeft....Ivo ik heb je te pakken kerel....:axe:
(niet gemeend overigens) :D
ivo_gismo
03-06-2008, 22:14
Nu weet ik wie mijn Corsa dopjes vele jaren terug "geleend" heeft....Ivo ik heb je te pakken kerel....:axe:
(niet gemeend overigens) :D
wel van kadet maar dat is 10 jaar geleden
maar verder heb ik nooit iets van slopel "geleend" :rolleyes: of wel
wel van kadet maar dat is 10 jaar geleden
maar verder heb ik nooit iets van slopel "geleend" :rolleyes: of wel
stelletje dikke criminelen hiero :cool: Whats up voor tonight? :lol:
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.