Bekijk de volledige versie : 14 September 2008 European Ford Event
zoals in de Meetingagenda 2008 (http://www.ka-club.com/forum/showthread.php?t=3521) is de datum voor EFE weer bekend. Dit jaar gaat het grootste Ford evenement op het Europeese vaste land plaats vinden op 14 september dus hou die datum vrij in je agenda.
Voor informatie zie de site van de XRRS-club: www.europeanfordevent.nl
Vorig jaar was ik helaas de enige van de Ka club die daar aanwezig was dus dat moet dit jaar anders.
Nu dus alvast sparen dan kan tegen die tijd geld niet meer het probleem zijn. Als onze directie zich nog even hard gaat maken kunnen we misschien ook toegangskaarten krijgen met korting en word er ook nog een plekje voor ons gereseveerd op de clublane.
Hoop dat we er dan ook uit zijn met de sponsers en kunnen we ons mooi presenteren met vlaggen, folders etc.
Ik heb info gevraagd over de club lane enz. maar heb nog geen reactie gehad.
Nu zou ik wel graag alvast willen weten wie er hier naartoe gaan/willen.
ivo_gismo
03-07-2008, 21:16
IK
mr|repel
03-07-2008, 21:39
als ik kan wil ik ook komen, maar dat is afwachten....
pinkpanter
04-07-2008, 11:16
Om iemand te imiteren: met mij weet je een ding zeker: je weet het nooit zeker....
Zal er proberen te zijn maar ik beloof niets....
bij mij staat de datum al een tijdje in mijn agenda de vraag is alleen of ik mijn plekje op bij de Fiestaclub al kan afzeggen of niet.
Als we van de Ka-club een fatsoenlijke opkomst hebben en een eigen plekje op de clublane dan sta ik daar graag bij
ivo_gismo
04-07-2008, 14:10
er komen er al meer dan vorig jaar :)
Ik heb helaas nog steeds geen inschrijving en zo ontvangen :S
Als we op het een of andere manier niet ''uitgenodicht'' worden dat ga ik het via de fiesta club proberen.
Maar er zijn verder geen mensen die hier interesse in hebben???
Ik heb helaas nog steeds geen inschrijving en zo ontvangen :S
Als we op het een of andere manier niet ''uitgenodicht'' worden dat ga ik het via de fiesta club proberen.
Gaan we samen ?
psst psstt :)
Heb er ook wel weer een keer zin in om te gaan.
Is alweer 2 jaar geleden dat ik geweest ben
Zeker wel
lijkt me duidelijk toch! :d
Gaan we samen ?
psst psstt :)
Hahah dat zou wel mooi zijn :)
ff een lijstje me wie er komen:
Sjon
SportKa
Ronniej
Ivo
mr l Repel (onder voorbehoud)
Pinkpanter (onder voorbehoud)
RV220
Er kunnen veeeeeel meer Ka's op het terrein!!!!!!
is het noodzakelijk dat je je aanmeldt? of kan je ook gewoon daar heen komen en naar binnen rijden
is het noodzakelijk dat je je aanmeldt? of kan je ook gewoon daar heen komen en naar binnen rijden
dat kan altijd maar de vraag is of je dan bij elkaar staat
Heb het inschrijf formulier voor de club lane binnen en het kost 10 euro p.p.
Voor de gene die mee willen kunnen het over maken op de rekening van de Ka Club Holland te zaandam rek.nummer 3405504.
De aanmelding moet voor 25 augustus gedaan en betaald zijn.
ivo_gismo
01-08-2008, 02:24
p.p. of p.a.
in de brief staat p.p. maar ik weet niet hoe ze het gaan controleeren de laatste x dat ik geweest ben werd er niet gekeken hoeveel man er in de auto zat enzo.
pinkpanter
01-08-2008, 11:17
Wilde net zeggen...kom je met wat bekenden ben je 40 euri kwijt...Indien dat geval is....weet ik wel wat anders voor 40 euro. (dagje volpension aan de Moezel).
helaas kan niet, heb oproepdienst :S
Wilde net zeggen...kom je met wat bekenden ben je 40 euri kwijt...Indien dat geval is....weet ik wel wat anders voor 40 euro. (dagje volpension aan de Moezel).
Ik lees het al.Een echt autoliefhebber..
:?
Sjonge jonge...
ik ben er de 14e september erbij
lijstje aangevuld:
Sjon
SportKa
Ivo
RV220
marco
Ik ga in ieder geval met de Fiesta mk1. Mijn wederhelft neemt de Sportka mee. Rijden ongeveer met 8 a 9 wagens naar Landgraaf.
Zie jullie daar
ChArLiE21
27-08-2008, 20:02
lijstje aangevuld:
Sjon
SportKa
Ivo
RV220
marco
Charlotte
Ik ben ook van de partij, heb net betaald :)
Ik ben ook van de partij, heb net betaald :)
beetje laat daar we voor de 25e betaald hadden moeten hebben ;)
maar leuk dat je er ook bij bent
ChArLiE21
28-08-2008, 15:08
beetje laat daar we voor de 25e betaald hadden moeten hebben ;)
maar leuk dat je er ook bij bent
I know I know...maarre das toch weer een KAatje erbij toch hihi
Sta je in elk geval niet in je uppie in Landgraaf...:p :D
I know I know...maarre das toch weer een KAatje erbij toch hihi
Sta je in elk geval niet in je uppie in Landgraaf...:p :D
o maar dat stond ik vorig jaar ook niet echt maar toen idd niet bij mijn eigen clubje
ChArLiE21
28-08-2008, 15:28
o maar dat stond ik vorig jaar ook niet echt maar toen idd niet bij mijn eigen clubje
Jajaja bijdehandje :p ;)
Jajaja bijdehandje :p ;)
lol
haha
maar erg gezellig dat we dit jaar met de Ka-club staan. Gingen we van tevoren nog ergens verzamelen en dan in colone er heen?
ivo_gismo
28-08-2008, 16:48
net voor afslag heerlen is nog een tankstation weet even niet meer hoe het heet maar daar kunnen we bij een komen en van daaruit met z'n alle door
ik vind het prima
moeten even een handige locatie zoeken maar tankstation klinkt goed
De laatste keer dat ik er was.
Hebben we afgesproken bij de ikea en intratuin als ik me niet vergis.
Was ik Kerkrade volgens mij
We kunnen tussen 8 en 9 inrijden via de club ingang dus hoe laat spreken we waar af?? en spreken we op meerdere plaatsen af of niet??
Ik neem aan dat de meeste mensen ergens de A2 op draaien dus een aantal plaatsen langs de A2 om mensen op te pikken lijkt me een goed plan.
Ikzelf draai de A2 op bij Utrecht rond een uurtje of zes. Marco komt daar ook ergens in de buurt er op neem ik aan?
Voor mij zou dan een stopje bij "de Lucht" (Burgerking Zaltbommel) goed uitkomen. Ik kan daar tussen kwart over 6 en half zeven zijn.
Rond 8 uur bij de IKEA in Heerlen moet dan wel lukken. Kunnen we daar de toegangskaarten regelen en rond kwart over 8 gezamelijk richting Landgraaf rijden.
Voor iedere stop denk ik dat we 15 min moeten rekenen dus hoe meer stops hoe langer we er over doen...
pinkpanter
09-09-2008, 11:14
Officiele afmelding mijnerzijds. Komend weekend bij kennissen in Antwerpen inclusief een paar ritjes in Porches (zeiden nog niet welke maar ze lieten wel weten dat ik het zeker moeite waard zou vinden).
sjon, ons zie je ook om 6.15/6.30 uur bij burger king Zaltbommel.
sjon, ons zie je ook om 6.15/6.30 uur bij burger king Zaltbommel.
dat had ik al verwacht ;)
Hoelaat spreken we bij de lucht af??
Sjoerd102
11-09-2008, 21:10
Mochten er mensen nog interesse hebben.
Zaterdag is de Europese Ford Puma Meeting in Valkenburg (20minuten rijden van Landgraaf).
Altijd erg gezellig, en natuurlijk zijn onze Ford vrienden van harte welkom om een kijkje te komen nemen.
En anders zien we ons sowiezo zondag op het EFE ;)
Voor meer info:
http://www.pumadrivers.nl/puma/index.php?option=com_content&task=view&id=81&Itemid=117
Hoelaat spreken we bij de lucht af??
kwart over 6 en dan half zeven door rijden naar het volgende punt
Hahaha ok zou bijna zeggen blond:blush: wist niet dat het het zelfde was en had er dus ok overheen gelezen:p
En wie verzamelt waar (niet dat we weg gaan en er is nog iemand niet of omgekeerd)
De Lucht:
Marco
Sjon
Rob
IKEA in Heerlen:
En wie verzamelt waar (niet dat we weg gaan en er is nog iemand niet of omgekeerd)
De Lucht:
Marco
Johan
Rob
IKEA in Heerlen (lijkt mij iedereen):
Marco
Johan (Sjon)
Rob (RV220)
SportKa
Ivo
Charlotte (Charlie21)
Ik kom rechtstreeks naar de ikea in Heerlen
Hoelaat was de bedoeling daar te zijn
mr|repel
13-09-2008, 17:28
Ik kom ook, maar slechts als bezoeker. Jullie zien ons wel langskomen ;)
ChArLiE21
13-09-2008, 21:10
HEEL heel erg vervelend en ik zie mezelf aankomen, maar wederom moet ik het af laten weten morgen... :( heb er mijn eigen redenen voor dat ik er niet bij kan zijn, het spijt me...
Ik kom rechtstreeks naar de ikea in Heerlen
Hoelaat was de bedoeling daar te zijn
rond 8 uur
Kwart over weer door rijden ongeveer
mr|repel
14-09-2008, 16:49
Net thuis en als altijd gezellig. Helaas kon ik niet te lang blijven. Wel jammer dat de opkomst erg laag was. Genoeg auto's weer gezien en terug gezien :D
Helaas kon ik er niet bij zijn vandaag.
Ik had Rob nog een sms gestuurd weet alleen niet of hij hem gekregen heeft ofdat ik nog het juiste nummer heb.
Maar hierbij de reden waardoor ik er niet was.
Werd vanochtend wakker en ik kon niet meer lopen of staan.
Ben dus naar het ziekenhuis gebracht en er bleek een spier klem te zitten waardoor ik me been dus niet meer kon bewegen.
Na wat trekken en duwen in het ziekenhuis schoot deze weer op z'n plek waardoor ik dus met de nodige moeite kon lopen.
Hoe dit kwam is mij en het ziekenhuis onbekend maar ze achte het raadzaam om het rustig aan te doen en me been niet te overbelasten.
Autorijden naar Landgraaf zat er voor mij dus ook niet in.
Vind het echt jammer want ik had er echt zin in, was er al 2 jaar niet meer geweest.
Voor de mensen die tevergeefs op mij gewacht hebben mijn excuses hiervoor.
Wat vaag Leon! Maar gelukkig kun je weer lopen.
(maareuh...wil je me niet meer op zondagochtend om half 8 sms-en..schrok me wild) ;)
Ben net terug het was erg gezellig en heb goed kunnen lachen. En wide de heren daar ff voor bedanken ;)
@ Leon Vond het jammer dat je er niet was was wel blij dat je ff een sms had gestuurd(in tegenstelling van sommige) sorry dat ik niet ff een berichtje terug had gestuurd.Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat.
Foto,s komen er aan.
@ Barry nog bedankt dat je toch nog ff op de club plaats wilde komen staan.
het was erg gezellig deze dag al was het maar met een 4 tal kaatjes
Leon heel veel sterkte met je been.
Ook weer terug van een dagje Landgraaf. Was weer erg leuk en gezellig
het was erg gezellig deze dag al was het maar met een 4 tal kaatjes.
Dat is al vier keer zoveel als vorig jaar :-P
FF een preview van EFE:
http://i172.photobucket.com/albums/w35/sjon_1/EFE/EFE%202008/P1000524.jpg
mr|repel
14-09-2008, 23:33
Wie zet zijn auto toch midden in het pad neer tssssss ;)
Wel leuk, volgens mij had ik de meest stoffige en vieste auto van heel de meeting :D, normaal is hij toch redelijk schoon voordat ik ga, en de enigste ( nog ) zonder bumper. Ik had wel verwacht dat er meer kraampjes zouden zijn met spulletjes om te kopen, die heb ik helaas wel gemist.
Sjoerd102
14-09-2008, 23:53
Wie zet zijn auto toch midden in het pad neer tssssss ;)
Wel leuk, volgens mij had ik de meest stoffige en vieste auto van heel de meeting :D, normaal is hij toch redelijk schoon voordat ik ga, en de enigste ( nog ) zonder bumper. Ik had wel verwacht dat er meer kraampjes zouden zijn met spulletjes om te kopen, die heb ik helaas wel gemist.
Heb je sommige puma's dus niet gezien. Op onze Europese meeting was het een modderpoel.
Leuk dat jullie erbij waren met een klein aantal Ka'tjes. Wel erg mooie examplaren :cool: Foto's staan op mijn space
http://sjoerd102.spaces.live.com/photos/
Helaas niet veel van de kaatjes
Viviannetjee
19-09-2008, 19:03
Weet iemand toevallig of er ook meetings in het zuiden des lands worden gehouden???
mr|repel
19-09-2008, 19:28
uhmm ja, EFE onder andere en er zijn 2 toerritten geweest, gewoon even wachten en er komt er weer een ;)
vBulletin v3.7.2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.